|
|
|
|---|---|
|
Satt och funderade på hur 335:orna coupé ser ut i landet. Kan vara kul att se hur lika/olika smaken är... Svart med Jadegrå skinninredning sen har jag en Schnitzer front på min och en M-vinge på bakluckan. Till sommaren kommer lite större fälgar. Har ni bilder skulle det vara kul att se också, jag har tyvärr inget PRO-medlemskap så jag kan nog inte bifoga någon bild. // | |
|
Skapa ett konto på garaget.org så kan du kostnadsfritt lägga upp bilder på din pärla:) Saphirschwarz eller Schwarz II? Stephan |
|
|
Länk There you go! =) ///Danne _____________________________ BMW 335CiM -08 Porsche 996 -02 |
|
|
Nu är det fixat, Vet faktiskt inte vilken svart det är. Lillebrorsan har bilen, får tillbaka den om 2 veckor. Kan kolla då. Här är länken iallafall, inte lika fin som Dannes, men ska ta lite finare bilder och lägga upp dessa när jag får tillbaka den. Länk // |
|
J.B |
Ehsan .. Varför vara självkritisk ,,,,,INREDNINGS VALET var fint ,,så jäkla snyggt med ljust skinn ...... J.B |
|
Shit jag tycker synd om er som måste köra i så fula bilar! lol VHDannes har jag sett ett par gånger, den gillar vi! Hur var det här då? |
|
|
Riktigt snygga båda två, och den vita bekräftar definitivt påståendet om att vitt funkar grymt mycket bättre på bra utrustade bilar än på snikmodeller. Grattis till er båda säger jag :) |
|
|
Ingen 335a iofs... Men samma kaross: 325 Diesel Power :) Länk ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
Här är bilder på min: Länk Zafirsvart metallic, Korallrött skinn Bilstein PSS Coiloversats, Eisenmann Race catback-system //Erik |
|
|
Erik, M-paket, svart och original-look... Kan inte bli snyggare än så. |
|
|
Fina bilar pojkar... säger dock, en BMW utan m-sport paket är ingen BMW hahah :) eller inte för mig iaf... Den första vita med p-paket, så fin, så fin...m-ratten är smaskig, så också kjolarna... |
|
|
8500rpm Tack för det! Men vad är p-paket? =) ///Danne _____________________________ BMW 335CiM -08 Porsche 996 -02 |
|
|
Tack Anders S. Roligare om man håller förändringarna under skalet =) //Erik |
|
|
äsch era orginal-homos ;) :) ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
Det måste ju vara fler som har en 335:a coupé med lite sköna bilder...?? Finns det fler än jag som har Schnitzerfronten? // E |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.