|
|
|
|---|---|
|
Hej Undrar om detta är ett bra köp? Länk Letar annars efter en lite nyare bil, hellst i e46 modellen, då den är riktigt snygg. Annars så är jag lit tveksam över motor, har en 328 nu och tycker den går relativt snålt och har bra krut i sig när det väl gäller. Har ni något förslag? gärna länk mvh | |
|
Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Det är ett axplock från blocket, bara att välja och vraka! Hur var det här då? |
|
|
Jag köpte 328:an i västerås, nära och bra, skit fin bil om man bortser från 2st dörr uppslag :/ men skall fixa det lite senare ! mvh |
|
| Får man fråga vad slutpriset hamnade på ? | |
|
88000 tusen, tyckte jag var bra för miltalen (serviceboken fanns, inps.2 gjord och allt, fullständigt stämplad) och alla import papper. Även att den var kittad var bra ;) mvh |
|
| Bilen i den sista länken, dvs. den svarta 330:n, är otroligt billig - är det ngn som vet ngt om den? | |
|
Hej Ringde säljaren, sms:a, maila men fick aldrig något svar, så tror den är såld. mvh |
|
|
Dåligt om folk inte tar bort sina annonser när varan är såld, så roligt kan det väl inte vara att svara i telefon och säga att bilen är såld hela tiden Hur var det här då? |
|
|
Hehe, går verkligen att göra klipp nu! Tänkte på fina 330n med m-paket för 95'. Svårt att hitta en finare bil för dom pengarna |
|
|
rätt säker på att han fyllt år eller nåt, för hans morsa står fortfarande som ägare till den... import 06 f ö. |
|
|
japp. mikael fyller år 21sept, dvs 2dagar efter annonsen lades ut. tydligen har väl inte hans snälla kompisar gett honom lösenordet för att ta bort annonsen än :) |
|
| han fyllde jämt dessutom, 25år! Grattis! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.