|
|
|
|---|---|
|
c låset funkar ej på min e36 91 . någon som vet svarat på mitt problem? jag sjäv tro att det är c lås enheten som är paj men jag hittar ej var den sitter i min bil . tacksam för om det är nån som kan säga var den den sitter .. | |
|
Antar att du redan kollat säkringen?! Annars kan det även bero på kabeltrassel i antingen bakluckan eller vid dörren,jag hade själv lite problem med en kabel nere vid förardörren som såg till att säkringen small hela tiden... Är dom ställerna som jag känner till ofta brukar vara felet. Sen kan det ju såklart vara själva enheten det är fel på,men tycker iaf du ska börja med den "billigare" vägen,kolla kablarna! |
|
|
jag har kollat säkringgen .. bra du sadet me kabel trassel .. varför jag vill veta var enheten är att då kan jag mäta upp inpulserna från enheten så sliipper jag vända ut å in på bilen . |
|
|
japp jag har nu hittat felet , det var som du sa bakluckan alla kablar var av . nu funkar det efter 30 min jobb med att skarva å löda å krympslang sen blev den som ny igen . STORT TACK |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.