|
|
|
|---|---|
|
Tjenare Vill ha ett täcke till kärran över vintern och har kollat lite på bmw:s modellanpassade variant för strax under 2000kr. Är det det bästa där ute eller kan man komma undan lite billigare? Troligen ej då ett modellanpassat alltid är det bästa misstänker jag. Mvh Martin | |
| Om du vill komma undan billigare är biltema ett alternativ, dom som finns där funkar bra. | |
|
Använder själv ett Car cover från Jula, funkar utmärkt för runt 300:-. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
| hoppas ni inte tänker ställa bilen utomhus med nått sånt över, lär vara rena döden | |
|
Som Europa Meister säger; Jula-skynket funkar finfint! Finns flera storlekar, köp dock större än du egentligen behöver för de är små i storlekarna. Det ska vara en sådan modell som "andas" också det släpper ut fukt och kondens utan problem. |
|
| Bilen kommer att stå i en stor isolerad hall bland andra bilar. Detta är tänkt som ett dammskydd helt enkelt. Ska åka ut och känna på julas och biltemas material. | |
|
:Twinsturbo, jag har ett Original silveröverdrag liggandes till min M3 som första ägaren köpte till...Du får gärna köpa det av mig, pm:a ett bud:-) Mvh Peter |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.