|
|
|
|---|---|
|
Hej ! Letar efter dessa bilar som vill eventuellt köra på Björkvik. Länk M5 315 hkr M5 340 hkr M5 400 hkr M3 286 Hkr M3 321 Hkr M3 343 hkr M3 420 Hkr Hör av er via pm för er som är intereserade.. Mvh | |
|
Hej Vill gärna vara med om 335 i chippad får vara med ! |
|
|
Nu får ni komma och visa var bmw skåpet ska stå och inte bara sitta och skryta hur snabba bilar ni har på forum :) Sista anmälnings dag är vad jag förstår i morgon och jag hoppas att fler kommer än vad som är anmält just nu. Lite info här Länk |
|
| Sista anmälning är till Aero_plus kl11.00 på fredag.Kom igen nu! | |
|
Heder till 2002tii som kom till träffen med sin fina M5 E39 :-) Det var extra kul för min del att äntligen få köra mot en helt original BMW M5 E39 efter att ha efterlyst en sån sen sist vi körde på Björkvik. Så här gick det >> Länk Mvh Mange |
|
|
Din bil går grymt bra E55 AMG Kan du lägga ut filmen mot Golfen (Svarta) MVH Anri52 |
|
|
Instämmer ! Amg:n går riktigt bra . Samt har rikrigt grymt V8 ljud :-) |
|
| ja skulle va med o visa amg var skåpet ska stå Länk | |
|
Tack Kraxx, uppskattar killar som är ödmjuka :-) Kul att åka med i din M5, stabila kärror det där :-) WAN >> Ja det har varit tal om det länge nu, men du dyker ju aldrig upp och placerar ut skåpet ;-) |
|
| nä det kanske inte är någon ide. bilen.Länk | |
| 450 hp kanske är förlite för att klå en amg? | |
|
Wan Tror inte din räcker mot Magnus amg pga av att din är så mycket tyngre.Vet inte vad 760 väger men en vanlig 745 ligger på 2080 om din väger lika mot förmodan så har du en effekt på 216hk per ton och Magnus ligger på 234hk vilket är ganska mycket mer.Men efter 200Km/h så är kanske din 760 snabbare än amg då effekten då har större betydelse än vikten. |
|
| 2002tii: Är det något fel på din bil? Har du kört mot någon annan M5E39 någon gång? En M5E39 borde väl vara snabbare än en E55w210 trots allt. | |
| Nä det är inget fel på den.Tiderna enligt racelogicen är helt ok.Amg är ej orginal vilket min är.Men filmen på första rejset är inte med då vi startade från 50 för då kickade Magnus ned och fick dåligt fäste då blev resultatet anorlunda.Sen så tog inte jag det där så allvarligt om jag hade kört lite mer agresivt och inte råkade gå på varvstoppet så hade det kanske slutat anorlunda.Hur som helst går bägge bilarna grymt bra och smiskar det mesta när som hells :) | |
| OK | |
|
"450 hp kanske är förlite för att klå en amg?" Absolut inte, det är ju beroende på vilken AMG du kör emot. Mot min däremot så tror jag tyvärr att din blir efter, även i farter över 200 Km/t. Tror din bil är alldelles för tung för att mäta sig mot 400 HK bilar som släpar på 300 Kg mindre i vikt. Men vi får väl prova nästa år kanske :-) Mvh |
|
| det är väl kompressor på AMG det är ju fusk. | |
| Nä det är bara sug motor på AMG E55.Går bra endå med 600Nm :) | |
|
WAN >> "det är väl kompressor på AMG det är ju fusk" Läs på istället för att chansa! E55 AMG W210 har V8 SUGMOTOR. Och varför skulle det vara fusk med kompressor? Enda skillnaden är bara med HUR mycket din 760 blir ifrånkörd om AMG:n i såfall har Kompressor eller inte ;-) Mvh |
|
fredde 7 |
chippad dippad full o go....i den här sandlådan är det mer asfalt än den hos Nordic RRRRRRRRR;) |
J.Lindström |
Tja... Jag tror faktiskt att 760:in skulle vinna med liten marginal mot E55:an. Men, det får väl visa sig nån annan gång. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.