|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
pg_ice |
det borde bli runt 500:- då tack för länken det var fan vad sugen man vart på ett sånt då :) är det ingen här som kör med Bastuck? ska man bli den första? |
|
pg; länka ju till just dom i första inlägget! :P Köp du ett så vi får höra hur d blir så kanske man följer efter... ;) |
|
pg_ice |
6300:- med rabatt för slutdämparen (2x 76mm raka slutrör) 1200:- billigare än Supersprint lite saftigt pris jag hade nog räknat med Ferrita nivå på runt 4000:- |
Filip_J |
Patric för helsike! Att byta ner sig från Supersprint till Bastuck är som att sätta ett M3-märke på en 316. |
pg_ice |
lite variation måste man ju ha :) tröttnar man på det dova ylande ljudet så är det ju bara att offra 20min och sätta tillbaka ss dämparen. |
|
Har sneglat mycket på Bastuck själv men eftersom typ ingen verkade använda det har jag inte vågat köpa nåt själv heller... :/ Men pg_ice; köp en dämpare nu så kan jag köpa ditt supersprint? :) |
|
| Jag har Bastuk på min CSL från katten och bakåt. Lagom mycket mer ljud, dessutom vrålar bilen någt jä**lskt ur airboxen med detta system. Har några filmklipp jag ska försöka lägga ut. | |
pg_ice |
har man kattarna kvar så ska det inte bli för mycket mer ljud då är det inte bra. det är hur det låter med fullt flöde som är intressant. min SS dämpare låter skit med katten på,låter som ett helt annat system. menar du att insugsljudet ökade också? lägg gärna ut lite filmklipp :) |
pg_ice |
elmgren: det kanske kan vara nåt dämparen ser nästan ut som ny i finishen så du kommer att bli nöjd. säger till om det blir till salu |
|
Här är ett CSL klipp från BMWSCs Knutstorpsträff Länk Avgassystemet har förstärkt insugsljudet vilket passar mig perfekt :) |
|
pg_ice |
Hårig körning! klipper om dom andra på yttern hehe respekt! du har samma fenomen som på min M3a man hör bara demonen från insuget :) svårt att höra avgasljudet |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.