|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
-ZodiaC- |
Jo den är faktist fin... går som en pärla.. allt i mkt bra skick.. inte gått långt alls.. fin i lacken nästan inge rost. snygg spoiler å vinge.. har bilder men sitter í skolan nu så kan inte få fram bilder just nu... den är till salu faktist.. hade tänkt att lägga upp den snart här på sajten. |
Crusty |
Zodiac: Den e lila din bil va? GRYMT modifierad? Har sett den många gånger förr på olika säljannonser. Snyggbil som me billig i drift, o skulle suget efter en 6:a bli för stort kan man väl slänga i en 320 motor! Men hur e skicket på bilen invändigt? det är ju trots allt en 84:a! |
|
du får skicka lite bilder om du vill till beerboi_81@hotmail.com. vilken färg är den?? |
|
-ZodiaC- |
Crusty: Jo den e lila.. och grymt modifierad! :D Personligen tycker jag den hamnar bland de snyggaste E:30 :orna jag sett iaf... invändigt ser den faktist bra ut.. mycket stereo.. snyggt gjort med diskanter i balkarna och utbyggda dörrsidor med mellanregister.. Kanske senare om jag tröttnar på 318.. så är det faktist inte så svårt igentligen att byta motor.. finns billiga 325:or.. eller varför inte en M3? Fast 318 har sina fördelar med bensin förbukningen och försäkringen.... dropkick: jo jag kan skicka lite bilder senare.. när jag kommer åt dom.. den är Kastanjeröd metallic. |
|
Jag tycker att du ska köpa den om den är så snygg! De går ju alltid att byta motor om du vill ha lite mer power i bilen!! Mvh// Andreas c Castagna |
|
-ZodiaC- |
castagna: jo tack jag köpte den för en vecka sedan :) |
|
Hur kommer det sig att bilen åter är till salu på börsen?? |
|
MIRRE75 |
Är det inte så: Att skryta här på forumet om att man har köpt en bil som är stylat (grymt)kostar inget? Angående (bland snyggaste E-30 du har set)så får du skicka bilder till Läsarnas bilder så får vi se!!! -Hellre gammal,risig och betald, än ny........- |
|
Länk eller?? |
|
-ZodiaC- |
Nej jag köpte den före tidningen kom ut... jo det är den... det kommer bilder.. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.