|
|
|
|---|---|
|
Denna M5:a verkar mkt prisvärd. Länk Gillar fordon med fart | |
| måste vara bland de första MJ03 då den är tillverkad sept 02, så sådär fruktansvärt billig tycker inte jag den verkar med tanke på att fina 02or säljs för 160-165 nu. men helt ok pris, ja. | |
| denna har varit ute i ett halv år nu, finns en tråd om den redan. | |
|
edit: tar tillbaka det senaste efter att ha kollat blcoket ;) Jag hade BjörnB's 02a i färskt minne, men det verkar inte finnas någon 02/03 till salu just nu som motsvarar den. |
|
|
BoMoW har du lust att länka till den tråden,måste ha missat den av nån konstig anledning. Gillar fordon med fart |
|
|
740 power: den nämns i den den här tråden Länk den har varit ute med olika bilder mvh |
|
|
Ok,tack för informationen. Det var kanske inget fynd i allafall. Finns kanske fler som vet nåt om denna kärra. Gillar fordon med fart |
|
|
740 power: vad mer vill du veta? Jag tycker det är tillräckligt med info i den tråden för att klassa denna om helt ointressant... ___ //Ulf |
|
|
Jag håller med dig om detta! Gillar fordon med fart |
|
|
Dem nämner ett flertal m5er i den tråden? Någon som har lust att sammanfatta vad dem säger informativt om: Länk Fanns ägaren på Autopower? |
|
Lasse Karlsson |
HFR! Var tusan hittar du fina 02:or för runt 160 lakan????????? Hade en fin 02:a förra året i denna tid som jag krängde då för 223 papp! den hade gått 8500 mil då, och idag hade den väl gått ca dryga 9000 mil, och den hade jag inte släppt för mycket under 200 tusen idag!! Men vet att det såldes en 02:a på blocket för inte länge sen för ca 160 tusen, men den hade gått dryga 12 tusen mil och var utan Navi, sånt drar ner priset! Det kanske var den du tänkte på! Men en välutrustad 02:a med runt 10.000 mil får du knappast för 160 tusen!! Så dumpade är inte priserna! HA DET! |
|
Denna var lite ovanligt!!Helblått skinn,lågmilare! Länk |
|
|
Vira20: om du följer länken i BoMoW's inlägg ovan så hittar du info. Bl a är bilen skruvad. ___ //Ulf |
|
|
Lasse: HFR backar ju sitt påstående och både du och han syftar på Björns 02:a som gick för ca. 160' för inte så länge sedan. Någon annan 02:a med hyffsade mil och säker historik har jag inte hört skulle ha gått för så lågt som 160'. ___ //Ulf |
|
| SKulle inte sälja min 99a för en spänn under 160´. Kan man inte betala för bilens skick,, miltal historik mm så kan man alltid köpa en sån som är hänvisad i länken. Har man inte råd med en fin M5a köp då nått billigare från början ! | |
|
Haha jag förstår dig.... Jag vill inte heller köpa varken din eller nån annan M5:a då jag är otroligt nöjd med min. Utan tanken var ju bara från början att det var ett fynd,men det är/var det ju inte,för nån som letar efter en M5:a. Ska jag byta bil så blir det en M5:a med nya karossen! Gillar fordon med fart |
|
|
740 Power>> Japp eller möjligtvis en E55:a eller SL55 eller kanske en RS4:a Men som någon redan nämnt så finns det ju INGEN annan bil med den prestandan och den komforten att få tag i så varför byta??? :-) |
|
|
Lasse, det var jag som köpte och sålde -02.an för ca 160´. Den bilen var i ett ypperligt skick och det fanns iget att kosta på eller åtgärdas på den bilen. Att du fick 223´ för din förra året låter väl bra men dessa vagnar har sjunkit extremt mycket sista året. Visst drar avsaknad av navi ner priset men jag skulle tro att det handlar om några enstaka tusenlappar. En 4:3 navi drar nog knappast upp priset något och en 16:9 kommer snart inte göra det heller då den bli allt mer omodern. Kan säga att det inte är helt enkelt att sälja en M5e39 om man inte vill ha en massa bytesförslag på ännu mer svårsålda bilar. Tror inte det är särskillt svårt att hitta en hyggligt fin -02:a med runt 10.000 och navi för 160´ i dagsläget. Och att få ut dessa pengar för en -99:a... ja då ska det vara en extremt lågmilad bil i absolut mint condition och extremt välutrustad. Man kan inte bara titta på blocketpriser när det handlar om dessa bilar. När jag precis hade köpt träffade jag en kille som köpte en riktigt fin svensksåld -01:a för 140´ (med navi) och ca 14.000 mil, (utannonserad för 195´ på blocket.) Men visst är det trevliga vagnar och nu har soppan kommit ner i rimliga priser! |
|
|
""svensksåld -01:a för 140´ (med navi) och ca 14.000 mil, (utannonserad för 195´ på blocket.)"" låter väldigt billigt. skulle inte kunna tro allt va iordning i den bilen ändå men vem vet. i dagens läge verkar det som om "svensksålda" bilar bakar mätaren mer än på en import, känns som det nästan. Då talar ja från saker ja själv sett och vet om. men men som sakt inte lätt att sälja en M5a idag. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.