|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, såg en Bmw 316i M-Sport pakt på blocket för 59000kr från en bilförsäljare. Har idag en jättefin 318i-99 som gått 20000mil+ Köper jag den slänger jag över mitt sportluftfilter, min ACC, mina ljusa trälister. Det fina med denna 316 är att den var så billig, sportpaketet, lackade handtag och bagagelucka list samt endel utrustning. Vet ni något om bilen??? Vad tycker ni? Sista frågan är om det finns värre chipp till 316 än +15hk? Vill iaf att den skall vara lika snabb som min 318i. Den säljs säkert ganska snabbt så få se om jag får loss lite pengar så jag kan ha 3 bilar ett tag där hemma// Mvh Viktor | |
| har du länk?? | |
|
Länk Tror inte den går iväg så jättesnabbt. Min svensksålda 325iT-01 med liknande mätarställning fick jag släppa för 66.000:- |
|
| tycker den är alldeles för dyr.. den har ju gått 22000mil.. | |
|
Jag tror inte heller att den bilen kommer att springa iväg. Jämfört med de E46 jag har sålt den senaste tiden samt andra som har annonserats tycker jag den är dyr i förhållande till det du får. /// Erik |
|
|
Tvivlar starkt på att man får ut 15 hk plus på en 316 med enbart med hjälp av ett chip. |
|
| Förlåt! Satt på lunchen och skrev så missade länken. Okej, det kanske är lite mycket pengar ändå, dock ser skicket jättefint ut och M-sport paketet är inte det vanligaste + att det är en 01a. Jag tror att den ligger rätt i pris men kanske inte "billig" Ligger ute många 318-99-00 2000mil+ runt 55000kr men dem blir la inte sålda heller. Ville ha 55k för min jättefina 318i-99 22000mil men får inse att den får gå lika billigt som vilken tråkig bil som helst runt 50000kr. | |
| Chippen ger 15hk till den modellen ja. Racimax itsfun.nu mm kostar runt 3000kr | |
| Länk kolla denna... denna är billig jämfört med den 316 du syftar på | |
| Jo men den e såld nu med. Men vad är ett bra pris för bilen? 55? 50ligger ju alla andra i samma ålder å mil + denna har m-sport osv.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.