|
|
|
|---|---|
|
Länk Nån som vart o tittat på den el vet mer? Jag personligen tycker den är sååå snygg =). /Kim A | |
| Rent spontant undrar jag vad tusan han gjort med nav-skärmen!? | |
|
Ja, skärmen ser lite konstig ut...Denna har varit till salu ganska länge dock tidigare med annat namn än m5m5. Ser fin ut på bilderna. ___ //Ulf |
|
|
Denna verkar oxå fin! Länk Orangefärgade blinkers? Bor i samma stad,så är det nån som verkligen är intresserad så skulle jag kunna kolla på den! |
|
|
Oranga blinkers vittnar väl om USA-import...... Eller är jag helt ute o cyklar?? Har för mig att volvo 850/V70/C70 såldes med liknande lykthus i USA. Men här hemma i sverige var dom flesta blinkersglas hel oranga eller hel vita. M.V.H Dennis |
|
|
Eller stulna original angel eyes... (De orangea finns att få tag på billigare) Om det vore en USA import så borde den ha andra regskyltshållare //Lövet |
|
| Ser ut som skydds plasten sitter kvar på navskärmen, det sitter ju även överdrag på förarstolen. Lite USA aktigt när man inte tar bort plasten på soffan :P | |
| Ser ut som US-strålkastare, varför skulle man montera orange bilnkers på en bil som hade vit org annars? | |
|
Denna va läcker! Länk |
|
|
Håller med dig där jonasjonas.... De oranga strålkastarna i Sverige är väl också helt oranga och inte bara i ytterkant som på bilen vi diskuterar. Kan ju vara så som Andreas_lofgren påpekar att det kan vara ett par lykthus som han kommit över billigt pga. angeleyes. Men å andra sidan sitter ju angeleyes orginal på 02:or så om dom inte blivit stulna eller förstörda så känns det långsökt... M.V.H Dennis |
|
|
XGT996/GJ22293 är byggd 1/2002 och är av Europamodell = strålkastarna är eftermonterade troligtvis på grund av dom mycket omfattade stölderna av strålkastare från E39 facelift och då har ägaren valt USA-modellens för att färre ska stjäla dom, jag vet att dom Europeiska helorangea gärna väljs bort av tjuvar så det är nog idé även med dessa. Hade min fars 530iA blivit utsatt än till gång hade jag valt USA-modellens, men nu har han fått ha kvar dom:) Stephan |
|
| Tack för klargörandet Stephan:-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.