|
|
|
|---|---|
|
Hej Är det någon som har en ide om hur jag kan låsa upp bakdörrarna på min 740 93:a.När jag låste vred jag ett extra hack och nu går det inte att låsa upp hur jag än gör. Låsen i framdörrarna fungerar ej, men i bakdörrarna har det alltid funkat när jag låst vanligt. Det går inte att dra upp låsknapparna. Kan man dra ur nå'n säkring? aleek | |
|
Hej igen Ett förtydligande bara. Problemet är lika på bägge bakdörrarna aleek |
|
|
Dörrarna är låsta i safelock mode och skall inte kunna öppnas låsknapparna. Men det borde låsas upp genom att låsa upp med nyckeln i dörren. Annars finns det ju elbox under baksätet som styr detta, men den är ju svår att komma åt med låsta bakdörrar :( /Mats J |
|
|
jag har fått smma problem med min högra bakdörr...den är låst i safelok. Dörr knappen barar fjädrar ner igen när man försöker öppna innefrån. hur ska man komma åt att byta motorn nu??.. |
|
|
Jag gjorde som så att jag lyfte upp sätet i bak och kom åt den box som styr låsningen.Jag drog ur den + ett relä som sitter bredvid den. När jag satte tillbaka dem låstes dörrarna upp. På min bil sitter boxen på vänster sida. Men jag vet inte var den sitter i din, som ju är en e38 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.