|
|
|
|---|---|
|
Skulle vilja få en signalprocessor rekommenderad. 3 - vägssystem fram Bas bak Har ett 5 kanalssteg idag men kommer kompletter med ett 4 kanals ytterligare. Båda stegen kommer att bryggas, allt är av mycket bra kvalite... Har typ Pioneer eller Alpine ngn signalprocessor som jag kan använda? Har en Panasonic huvudenhet som jag vill kunna använda... Mvh. B "What we're dealing with here is a total lack of respect for the law" (Smokey and the Bandit 1977) | |
| hej ska du ha en bra prossesor från hög ni vå till låg nivå så vet jag att tomas på DD e duktig på det! | |
|
Hej! Nej, som jag tänkt det så justerar man signalerna på lågnivån alltså mellan huvudenheten och stegen. DD? Mvh. B "What we're dealing with here is a total lack of respect for the law" (Smokey and the Bandit 1977) |
|
|
Alpine PXE-H650 rekommenderas av många Länk Har inte använt den själv då jag har en P9a som fixar det mesta. |
|
| tjena okej på så vis mena du! DD Länk riktigt bra gejor! | |
|
Alpine PXA701+RUX701 är riktigt bra och finns tillofrån begagnade för ca 5tkr. PXE-H650 är främst för när man använder original hu med högnivå samt att den inte har ngn lös display för justering ifrån förarplats , annars har den snarlika funktioner som 701:an tror jag. |
|
|
anledningen att jag föreslog 650in var för att kilen ville ha kvar sin panasonic, och den kan väl ite styra 701an? mvh |
|
|
Den verkar inte så dum den där Alpine processorn, schysst pris på eBay USA med… Då gör det inget om man handlar den först och sedan uppgraderar huvudenheten senare om man skulle vilja det. Verkar ju som att den går att kombinera med andra märken... Har väldigt bra högtalare och steg från DLS så jag vill inte ha ngn svag länk… Mvh. B "What we're dealing with here is a total lack of respect for the law" (Smokey and the Bandit 1977) |
|
|
Fn högnivå vill jag absolut inte använda men jag antar att 650´n har lågnivåingång!? Mvh. B "What we're dealing with here is a total lack of respect for the law" (Smokey and the Bandit 1977) |
|
| HFR: Nej men du styr den med RUX-701 som jag skrev(PXA701+RUX701) och passar därmed alla bilstereos med lågnivå utgång(1st räcker). | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.