|
|
|
|---|---|
|
Tror inte det finns någon bil i Sverige som varit till salu lika länge som denna bil.Har varit i annons MINST 5år och av samma säljare/företag!!! Är nu nere i 14t men har legat på ca 25-30tusen innan. Hur kan man ha en bil så länge i annons utan att få den såld?Helt sjukt!! Är det någon mer än jag som lagt märke till detta ?? Länk | |
Transocean |
Det beror på dubbla antenner. |
|
Och slotmags fälgarna. Mvh Nordstedt BMWCS #6891 Min E34 Länk |
|
|
Fordonsstatus: Avställd (1998-01-28) HAHAHAHAAHAHA!!!!! |
|
|
Konstiga bilfirmor som håller på med bilförvaring snarare än försäljning :) __________ |
|
|
Hade det vart i närheten skulle man åka och titta på den, har den stått i en skapligt varm bilhall sen -98 kanske den har hållit sig i hyfsat skick. Har den stått ute måste den ha möglat sönder. __________ |
|
|
Ägare/Brukare Namn: MELLSTRÖMS BIL AKTIEBOLAG Adress: BERGKVARAV 485 Postnr: 385 30 Förvärvsdatum: 1998-04-30 Ort: TORSÅS Försäkringsuppgifter Försäkringsbolag: IF Skadeförsäkring Försäkringsdatum: 2004-12-15 Fordonsdata Fordonsstatus: Avställd (1998-01-28) ----------------------------------------------------------- Bilfirman har alltså ägt bilen i över 10 år, och den har varit avställd hela tiden! Med lite tur har den förvarats så at rosten inte tagit den, och då kan den kanske vara riktigt frisk och fin..... |
|
|
Den har diskuterats tidigare i en annan tråd. M3 E30Länk |
|
|
Länk Där hade vi en liten tråd om just denna "garagebil" :) Mvh Janne. |
|
|
Priset är sänkt såg jag....19000kr stod den i "några år" nu 14000kr...snart så kanske den iaf blir såld då :) Mvh Janne. |
|
|
528 iA är ju en härlig vagn! Jag hade flera stycken för sådär 15 år sedan... Riktigt rymlig och med 184 hkr var det en perfekt semesterbil för familjen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.