AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.183

M5 E39 i Vårgårda

Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
I vanlig ordning söker jag info om denna bilen, om någon vet något - ska ev ner på tisdag och titta på den:

Länk

Tackar på förhand!
Mja...HELT fullutrustad....Knappast. Saknar åtminstone "komplett-läder inredningen"...Det mesta han räknar upp i utrustningsväg är för övrigt standard...Bilen ser väl OK ut på bilderna iaf, om det tekniska skicket vet jag nada
Visa användare
3.753
Sani
Sant, står väl inget om dubbla glas heller för den delen...
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
Håller med Dawwe om att så värst mycket mer än std-utr verkar den inte ha. Å andra sidan har M5e39 ganska mycket utrustning som standard.

Vet tyvärr inget om just den bilen, men jag tycker att priset borde vara lägre. Köpte och sålde nyligen min M5e39 -02 med 12.000mil, mkt fint skick, nästan nya däck, nyservad och 3mån gratis försäkring för 160.
Visa användare
2.178
Herr Gaspedal
BMW 535D -07 M-Sport
Sani: Köpa M5?? =)

Köp en facelift. Lägg till de kronorna extra. Det är definitivt värt det.

Fanns en i förra veckan i Tyskland som har ALL utr inkl bagagerummet klätt i alcantara.
27 000Eur, tror det var en 2002 och låga mil hade den också. Fast den verkar såld nu. Den dreglade jag över...

There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time.
Visa användare
3.753
Sani
Jag skulle väl aldrig...om det inte satt en V10:a i den :)
OT: Nästa bil blir en C63 AMG, men det ser mörkt ut på finanshimlen i dagsläget!

Till saken --> Det är en kompis/kollega som ska ha den isf, han vill ha "billigt" (läs: Under 180k).
Tänkte utnyttja detta fina forum för att reka lite...
pe
1.853
peddan
Bmw 330d -15
Bmw 520d touring -10

Hej! Jag såg den bilen hos Bogstedt när jag var o provade en M3:a där för ca 2 månader sen...så den har ju stått där ett tag....Kollade dock inte jättenoga, bilen stod ute o det hade regnat lite...men säljaren vart trevlig:-) dock är det lite klurigt o hitta dit.....

Mvh Peter
fredde 7
Firman har snart annonserat den 1 år..i början var priset satt till 199kkr.
ser fin ut på bilden..men vilken bil gör inte det.
Varför har den inte blivit såld på ett år??......
värd att kolla på.
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

En anledning kan ju vara att den ständigt varit för högt prissatt. 199' för ett år sedan var för dyrt. Gick att hitta faceliftbilar med betydligt färre mil för samma pengar. 147' idag kanske är mer relevant men då måste den vara riktigt fin för det finns många M5:or till salu.

___
//Ulf
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.