|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
endast lite maskering.. ser riktigt lovande ut dock lite hög bak... Länk | |
| Ser ut att bli mycket större än nuvarande Z4. | |
|
hmm njaaa gillar den inte.... för "oversized" Men man vänjer väl sig :D |
|
|
Det var bland det fulaste jag sett när det gället blinkers i ytterspeglarna, men för övrigt så såg den riktigt fin ut. //Daniel |
|
|
Lär inte bli blinkers på det sättet när den är produktionsklar. Har för mig att dom har haft det för på sina testbilar för att sen skippa det helt när bilen väl är färdig. /Emil Mina bilar: Länk |
|
|
finns det ingen som kan stoppa detta |
|
|
Kommer att bli grymt snygg och krossa Boxster och SLK! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Tror nog att de blinkersen kommer att bli kvar men antagligen med vitt glas. Kommer nog att se ok ut. Orange glas på röd lack är ungefär det fulaste som finns, det är därför vi reagerar. //Lövet |
|
| Hade varit snyggare utan den där svartvita dekorationen och dessutom tycker jag det är synd att man går ifrån tygtopp som ju både är snyggt, lätt och problemfritt. | |
|
kommer ltie mer bilder, även fron inredningen... Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk sitter och funderar om knappen i mitten på reglaget går att trycka in om ni förstår vad jag menar.. |
|
| Påminner väldigt mkt om gamla. Är det t.o.m likadan vindruta inkl lutning? | |
|
inredningen är väldigt inspererad av cs konceptet... lite mer bilder :D Länk Länk Länk Länk Länk |
|
|
Ser galet läcker ut! Enligt bilderna på inredningen ser det ut som om den kommer att ha elektronisk P-broms, det känns lite anti-sport tyvärr :/ /Masten Gör mig glad, besök min blogg! Länk |
|
|
Masten, där håller jag med dig. Det blir lite amerikansk shoppingpåse för medelålders damer över det hela när den riktiga spaken försvinner, på pluskontot kan dock noteras att inredningen blir lite cleanare. Vidare får jag tacka tgneb för det hejdlöst roliga antagandet om att den svartvita tejpen handlar om dekoration :D |
|
| tycker nog att överhänget fram börjar bli lite väl i överkant.. tacka vet jag e46 | |
| Länk börjar ta form nu :D ser faktist riktigt bra ut nu | |
| Freddesix: Haha :) | |
|
Men vad blir det egentligen för tak på den nya Z4:an? Ingen tygsufflett utan vikbart plåttak? |
|
| vikbart plåttak .. jag hade nog hellre velat ha tygsufflet | |
| Jag är beredd att hålla med men förstår samtidigt varför det blir plåt då många kunder efterfrågar det. Kanske är den bästa lösningen att köpa en fin Z4 M Roadster och njuta livet ut :rolleyes: | |
| Länk ytterligare lite bilder.. den ser riktigt bra ut här | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.