|
|
|
|---|---|
|
Hej, köpte en 528 för någon dag sen, han sa till mig att låsbulten ligger i verktygslådan i skuffen... jo just jag hittar ingen låsbult. Så min fråga lyder: Hur kan jag få tag på en låsbult på smidigaste sätt? Finns säker hur många modeller som helst, men har tyvärr ingen info angående min. | |
| om det är en original låsbult så åker du in till BMW, de har de flesta uppsättningar. | |
| Annars så har däckfirmor en hylsa som är "felgängad" som dom skruvar på låsbulten. Heller så blir det att ta fram svetsen och fästa en bult på låsbulten. | |
|
Fördelen med att åka till BMW, är att efter de tagit fram rätt nyckelhylsa, beställer man två sådana som lösa reservdelar.... Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Twinkiie : Du tänker väl inte sticka ut och "nattlyfta" min fina 540? ;) |
|
| Vet inte hur det ser ut på sedanen, men på touringen ligger adaptern i ett fack under reservhjulsluckan, bredvid orginaldomkraften. Inte i verktygslådan alltså. | |
|
Du tänker väl inte sticka ut och "nattlyfta" min fina 540? Hehe man vet aldrig ;) nä men skämt och sido.. det där facket lä intressant för något sånt har jag inte letat i. Annars får det bli bmw, tänkte mest för att det börjar bli dags för hjulskifte. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.