|
|
|
|---|---|
kerem99 |
jag har köpt en original bmw växlare och behöver hjälp. någon som vet hur jag ska montera den till 528 97a har en bussines rds kaset däck.snälla. |
flounder |
Har precis beställt samma växlare men har inte fått den ännu!! jag fick höra att det skall vara förberett och klart! Till höger i bagagen,innanför förvaringsluckan...Jag skall kolla först! |
| Nyfiken att veta vad BMW tar för en sån växlare.Är det en 6-växlare? | |
flounder |
Om du har kablar framdragna från fabrik ca. 4000:- Annars en "busing" extra. Ja, det är 6 skivor i växlaren. |
markus00 |
inte så jätte dyrt ändå för att vara BMW orginal. Jag tror ändå att om man vill ha den maximala kvaliteen i ljudet ska man skaffa en Alpine CD-växlare dem ska passa till orginal bandaren har jag läst någonstans. |
Imran |
Hejsan! Är alpine cd-växlare bra eller? Vad skulle det kosta att köpa en sån? Imran |
| kerem99.Har du köpt den från BMW så fick du väl med en monterings sats. | |
kerem99 |
jag har jag fått monterings sats. men hur monterar man till kasett däck? |
leksa |
Med risk att det här är helt fel , så tror jag att det är optokabel från Business enheten till växlaren i skuffen ! förmodligen kommer också spänningsmatningen från Business huvudenheten. Drar ut enheterna vid instrumentpanelen, så ser du anslutningarna ! Mvh Leksa |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.