|
|
|
|---|---|
|
Jaha, då var man efter ett halvårs uppehåll bmw-ägare igen. Bytte min svensksålda E39 525i m-sport mot en Impala -64, men att åka omkring i en Omega till vardags var ju ingen hit direkt. Köpte idag iallafall en E32 735ia -87, med det mesta lull-lullet. Länk Kikade in på Hova.com och hittade lite cleena blinkers och sidoblinkers, men baklyktorna har jag lite ångest över. Jag vill se hur det ser ut med LED-Bakljusen, har sett att dom finns lite överallt, med lite olika prisbilder, men aldrig sett dom "live" tyvärr. Någon som har dom, och har möjlighet att lägga ut lite bilder? Annars får man väl slå till på dom lite mer traditionella "clear red" som alltid fungerar, men verkar ganska vanliga. / Filling | |
|
Grattis till en stilig bil, risken finns nog att du säljer amerikanen och köper en till e32 som sommarbil också när du märker vilka underbara egenskaper en sjua ger!;) Angående baklysena har jag inte så mycket att säga är ju en original kille men det finns säkert någon annan som kan tipsa på forumet! Lycka till// Fabbe. |
|
|
Tackar! Får se, Jänkarn är lite för fin för att kröka i, så man kanske gör sig av med den framåt våren. =P Jag gillar ett cleant utseende, 535:an jag hade för något år sedan var jävligt clean, jag vill bara se om dessa baklyktor ser cleena ut, eller om det som ut som kebab-smäck. |
|
|
Halloj! Tycker att led + klarglas ser helt fel ut på dessa kärror, se länk.. Länk |
|
|
Tackar, som jag letat efter bilder på dessa ljus! Nu borde man ju skjuta för att sätta en sådan vinge på en E32, och lyktorna såg inte heller så bra ut. Får nog bli "clear red" lyktor från hova.com, dom känns mer tidlösa och cleena! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.