AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
971

en till annonsfråga, 330touring.

Ah
613
Ahab
320d Xdrive 2011
Jag vill använda all kunskap här och fråga om jag skall ändra eller om den är bra som den är!

Länk
Visa användare
2.177
HFR
E92 M3 DKG
E46 330iM
jag tror du ligger bra, hade använt mig av samma pris.

tre ord: is_i_magen.

ECC är väl volvospråk? jag hade skrivit "klima" eftersom alla (på AP iaf) verkar vara rejält kåta på det :)

du skulle ev behöva en bild på högersidan av bilen, alla nuvarande visar fram, bak o vänster. kanske lite petigt, jag vet inte.
Visa användare
561
Travel-In-Style
330iAT -02
M3 Coupé -01
540iAT xDr -23
Skitbra annons!
Ah
613
Ahab
320d Xdrive 2011
Där var buskar ivägen på den sidan. Kan säga att jag gärna haft kvar bilen, betald är den och hela köret men mäklaren som sålde huset till oss glömde att upplysa om att tomträttsavgälden skulle gå upp 6000procent.
Ja vi frågade om detta, och ja han ljög litegrann!

Så nu måste vi köpa loss tomten för 400papp, i januari höjs taxeringsvärdet till det dubbla och då kan ni ju tänka er vad denna kåken blir värd.

jaja, dessa mäklarhyss.....

Jag måste inte sälja bilen om jag inte får rätt pengar, då får jag lösa det på annat sätt helt enkelt.......

Hur var det här då?
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Inget klagomål på annonsen och tycker dessutom att du begär ett pris som är rimligt. Jag följer marknaden för 330 (vill byta ner mig lite i storlek) och många försöker få uppåt 150.000kr för liknande bilar som du har. Naturligtvis ligger de kvar månad efter månad också.

Lycka till med försäljningen

//Lövet
Ah
613
Ahab
320d Xdrive 2011
Lövet, samma trevliga motor men mindre fläsk!
Ah
613
Ahab
320d Xdrive 2011
Tack! att döma av era kommentarer så verkar jag ha gjort detta bra.
Ah
613
Ahab
320d Xdrive 2011
Är riktigt glad idag! varför? jo jag kan behålla bilen, tomträtten som skall införskaffas fick ett oväntat ekonomiskt tillskott( delvis ) så nu är bilen räddad och jag är så jefla glad...

Tack ändå för trevlig feedback!

Hur var det här då?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.