|
|
|
|---|---|
|
Länk Jag har exakt sådana stolar i min E39, dvs komfortstolar med nappaläder, mina är dock svarta. Jag har dock ännu inte sett någon annan E39 med samma alternativ. Det är dock inte så värst ovanligt på E38. Samtliga E39 jag har sett har sömmen i mitten av sittdynan. | |
|
Jag hade svart nappaskinn och komfortstolar i min 540 -97, men den hade många optioner utöver detta, t.ex. EDC, elvärme i ratten, rattstång och stolar med minne, isolerglas, professional HI och Radio, TV och ett helt oanvänt drag. |
|
|
Jag hade också nappa i min tidigare 540iAT -00 Länk . Det var aktiva (massage) komfortstolar och skinnet var i en marinblå individualfärg (eller taxiblått som Kalle brukar kalla det...;) ___ //Ulf |
|
| exclusive modeller har väl det? | |
|
Där ser man, det finns ändå ett antal icke-M E39 som har nappaläder. :) Vad kostade detta tillval 99? Har också utökat läder runt panelen för armstödet och växelspaken. |
|
|
Tror att utökat läder innebär Nappa samt runt mittkonsol, armstöd, dörrhantat mm. Hade i alla fall det på min 540. Vet inte vad det kostade. ___ //Ulf |
|
|
Jag har oxo det, och min 540 har många optioner utöver det. TV+Navi, webasto bensinvärmare, elvärmd ratt, glastaklucka, minnen, dubbelglas osv. Hade också optionen "rostig baklucka" men har annulerat den. Har just nu optionen "går ej att föra växelspaken till läge P för att ta ur nyckeln" ;) Dock har jag inte sportstolar, det skulle jag gärna ha. |
|
|
Finns det bilar med utökat läder, men med Montana läder stolar? Eller är det så att utökat läder innefattar detta även nappa läder för stolarna, förutom armstöd, mittkonsol och dörrhandtag? Sedan undrar jag om även dörrsidorna på optionen utökat läder är utförda i nappaläder eller är det bara handtagen som avviker ifrån Montana läder? |
|
|
Jag är ganska övertygad om att utökat läder innebär nappa. När det gäller dörrsidorna vet jag inte vilken del du menar. Bortsett från handtagen så är det inte mer skinn på dörrsidorna på en bil med utökat läder än en med standard. Om skinnet som sitter där skiljer mellan utökat och standard kan jag dock ej svara på. ___ //Ulf |
|
|
Jag har exklusive kit på min, begie utökat nappaläder tror jag attt det är. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.