|
|
|
|---|---|
|
Jag har för mej att jag har sett en vinröd skinklädsel i en tysk annons för länge sedan men jag är inte säker. Vet någon om det levererades E32:or med röd skinklädsel? Felix | |
|
Det gick ju att beställa i stort sett i vilken färg man ville ha, men uddafärger sys ju på beställning. Hittar du en så har du nog tur. Jeppe |
|
|
Enklare att hitta en krämfärgad och lämna bort den för målning.. MrCAP gör sånt vet jag. |
|
|
Jag har sett några som har vinröd skinnklädsel, men de är extremt ovanliga. Har bara sett i 750. //Schnitzer |
|
|
Blir det verkligen bra när man målar skinn? Jag menar ser det proffsigt ut? Felix |
|
|
jag fick mina urblekta klädsel ommålad tillbaka till svart, och jag tycker att det blev helt godkänt. Nu ska lädret suga till sig färgen och sen ska den poleras litegrand. Ta och prata med någon rekondare och hör hur mycket man kan ändra färgen. HAr sett folk som målat till ljusbege, så det ska gå att ändra ganska mycket, och går du från en ljus färg till mörkare så kommer det nog bli helt OK. |
|
| Vad kostar en färgning på ett ungefär. | |
| Jag fick hela min inredning omfärgad för 3000:- | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.