|
|
|
|---|---|
|
då har man blivit drabbad av inbrott i min bmw 530i 01. blev av med lysen, stereon, + massa annat. kommer ut på morgonen den 7 okt och ser de jag inte vill se mina lysen är borta, kommer fram till bilen och öppnar dörren och ser att stereon också är borta + massa andra lösa grejer. | |
|
Den inmonterade stereon? Jag trodde de var ganska iskalla stöldobjekt.. Trist hur som helst. |
|
|
ja orginal stereon. de trodde jag oxå.. grymt jobbigt å va utan bilen på grund av att jag är beroende av bilen. |
|
|
Jag blev bestulen på en växelspaksknopp som åkt med i 22 000 mil (inte nyskick precis) och en business stereo för någon månad sen. Tycker bara det är frustrerande att behöva utsättas för allt besvär ett inbrott innebär för att någon ska sno en 10 år gammal cd spelare som bara har de mest grundläggande funktionerna. Kan väl inte vara så himla svårt att hitta dessa spelarna på skroten idag? |
|
| har polisen hittat nån skyldig? | |
|
Dom var inte ens och tittade på bilen, inte för att det skulle göra nån större skillnad. Dom fick serienumret på radion och de var allt. Visste du förresten att en enkel business stereo med cd kostar 15 000 kr? inte illa... Skönt att avskrivningen på elektronik i bilen inte gäller originalmonterad utrustning. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.