AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.152

Köpt massa M3 delar!

M3
380
M3Crille
328 Coupé -97 (Turbobygge)
Har kommit över en 6-vxl låda, komplett motorpkt inkl el, kardan, diffklump, chassie, inredning mm mm för mitt förhoppningsvis kommande vinterprojekt!! Känner mig mer än nöjd!!! Känns inte sämre av att ja fick d till kalaspris.... :D Säljaren hade tröttnat på att hans projekt inte hans med... dvs bra prutläge för min del.. :P

Nu startar jakten på ALLVAR på en fullmatad E36 328 touring.. Tips mottages på fina fullmatade E36 328 touringar!!!

Ps. Lyckades DESSUTOM komma över en Z3 diffbromsklump idag i nyskick för endast 2500:-! Bästa onsdagen på lääääänge.... ;D
bu
2.655
bumper
318d -14
320i - 20
Porsche 911TT -07
Lamborghini -12
Porsche 911 Turbo -89
Grattis. Låter som ett kap. Synd att jag inte fick reda på det före dig. =)

Lycka till med projektet.

/Edvard
BMW CS #4503
Min dagbok: Länk
är det e36 motorn?? 3.2eller???
M3
380
M3Crille
Tackar tackar!! Känns som julafton!! :D O visst e d ett kap... Va aldrig ute på annons tack o lov för då hade man säkert inte hunnit me i svängarna.. brukar gå undan! Förhoppningsvis så börjar E36 328 touring projektet inom d snaraste då mitt E30 325 projekt e så gott som ihop iom diffköpet ikväll... innan ev turbobygge på den fortsätter i vår.... :)

bmw_jerry; japp från en E36 3,2 alltihopa!
får man fråga vad du fick allt för??
M3
380
M3Crille
bmw_jerry; ska väl egentligen hålla priser för sig själv när d gäller sånt här men om vi säger så här; gav inte mindre än 20k o inte mer än 35 för ALLT!!!! O då får ja hjälp av killen i fråga att montera sakerna oxå... :D
M3
380
M3Crille
Ev så har en 328 touring som vi skulle kunna tänka oss att bygga på hittats! Hoppas att hinna iväg i veckan för att kika på den... Vill ju äntligen efter en massa års drömmande få köra den bil som ja saknar (pga hund o sambo me storshoppingbehov ;P) i sortimentet=M3 touring!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.