|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Sjukt vilka pengar det kosta ratt lämna bort bilen! När jag byggde om min 325 lyfte jag först ner "subframen", blästrade rent, svetsade sedan dit förstärkningsplåtarna som sitter på M3 (finns som reservdel) och rotstskyddade därefter... Sedan i med nya polyurethanbussningar i subframen och upp med den. Ruggigt skön, stum känsla i bakvagnen sedan kan jag säga, en dags jobb! Mvh. B "What we're dealing with here is a total lack of respect for the law" (Smokey and the Bandit 1977) |
|
|
bluebeemerboy; vad vill du ha för att utföra samma jobb på min bil? mvh |
|
|
Hade varit kul att hjälpa dig men tiden finns inte. Har inte ens blivit klar med min projektbil i tid och det retar mig ngt vansinnigt. Får köra Compact i sommar också... =/ Däremot är det bara att fråga om det är ngt jag kan hjälpa till med såhär så kan jag försöka hjälpa dig... Vet inte hur duktig du är men det är kul och lärorikt att göra det själv annars... Hela bakvagnen kan hissas ner på en domkraft om man lossar 4 bult till subframen, dämparna i överkant och bultarna för de främre bärarmarna upp i chassiet... Mvh. B "What we're dealing with here is a total lack of respect for the law" (Smokey and the Bandit 1977) |
|
| jag har fått de fixat av linköping motorsport här i stan.. alla nya bussningar i bakvagnen o olja. samt m3ans förstärkningsplåtar. kalaset gick på 7000 kr. | |
|
Så är bilen körd en tank, helt problemfritt och med en klart behaglig känsla i hela kroppen. Polermaskinen har fått köra sitt race och jag ser fram emot en härlig so(///M)ar... :) Bilen är också upplagd i den blivande samlingen under min profil, ordningen återställd. Sechs macht Spass! Mina bilar: Länk |
|
| travel-in-style: riktigt fin! va äre för färg? tycker m3 limo verkligen är underskattad :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.