|
|
|
|---|---|
|
Hej,tänkte svänga i på gds och fixa ovannämnda bussning. Någon som vet om det krävs någon form av fix eller är det bara att lossa och byta utan problem. | |
|
Vilken bil gäller det? På min 540 touring -99 byttes denna för några veckor sedan och då fick vi pressa med nästan 5ton föratt få ut den gamla och den nya behövde även den pressas i. |
|
| e34-94.såg nått på mek tips om det.Kanske enklare att byta hela hjälpstyr armen? | |
|
Läste mektipset nu och det låter som tillvägagångssättet var liknande det jag gjorde då e39:s v8:or har snarlik styrning som e34 till skillnad mot e39 med 6:or. Kan garantera att du kommer behöva en press föratt få ut den gamla men har man väl det så är själva jobbet gjort på max 10min. |
|
| He he,det har man ju inte direkt i bakfickan. Får väl lämna in den då om möjligt. | |
| He he,det har man ju inte direkt i bakfickan. Får väl lämna in den då om möjligt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.