AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.161

Var hitta e36 M3?

RR
384
RR99
535d -11
640i cab -12
Är lite sugen på att skaffa en M3 3.2, helst i färgen "hellrot". Har kollat blocket men det mesta där verkar vara stylade lik. Letar efter en i originalskick som inte rullat 20.000mil. Var ska jag leta? Tyskland?
Autoscout24.de välj hela Europa, kolla även autoscout24.ch eftersom Schweiz inte kommer med på vanliga autoscout, detta eftersom den bil du söker är ovanlig så du måste söka absolut överallt.

Lycka till

Stephan
sj
588
sjobusen
420d GC -16
Z4 sDrive 35i -10
Skönt att höra att någon är sugen på en sån bil man själv har :)

Hoppas bara att det finns det den dan man tänker sälja den också....

Lycka till i sökandet ;)

Länk

m3_kosova
Länk
RR
384
RR99
535d -11
640i cab -12
Tackar. Kikade runt lite, klart bättre utbud än blocket :-) Hittade väl inte direkt något som jag föll pladask för men jag får hålla koll där framöver.

sjobusen: Din såg fräsch ut, hur långt har den gått?

Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
Du kan ju även kolla på sidor som tex Garaget.org eller här på AP... Leta upp en bil som verkar intressant och maila eller ring ägaren. Han kanske kommer på andra tankar och säljer när han inte ens behöver sätta ut annons för att folk ska nappa och vill köpa den...

sj
588
sjobusen
420d GC -16
Z4 sDrive 35i -10
RR99, Min har snart gått 13500mil.
Som sagt kan vara svårt att hitta en fin m3a.
Min har ju både smg och RR vanos fortfarande, vilket nog är minus i mångas ögon tyvärr.

Men om du kan hålla dig till våren så tror jag säkert det kommer dyka upp en och annan fin m3a på blocket.. ;)

Sa
115
Sandiiis
M3 Coupe -95
RR99

Du har pm
grymmt snygg i den färgen..
Mu
1
Muxxor
BMW M3 E36 1994
Köp min ;)

jag köpte min M3a i lördags, trodde den skulle vara lite av ett vrak. Men den var riktigt fin. Svensksåld med 14300mil på mätaren. Komplett servicebok, orginalkvitto från första inköpet. Avusblå med elsäten mm. rostfri, komplett verktygslåda, nya däck.

Min tanke var att använda bilen i vinter och för drifting mm nästa år, men den är så fin att jag inte riktigt vet vad jag ska göra med den. Finns givetvis lite skavanker men inget allvarligt. Det sjukaste av allt är att den är svensksåld. Tror inte att jag sett någon annan som är det :)

Maila eller skicka PM eller nått om du är intresserad.
pg_ice
Muxxor för fan! :)
du ska köra med M3an!

men det är klart,när du trodde att den var ett vrak så kanske den tog åt sig och gör ägandet surt för dig framöver ;)
tänk på att varje M3a är en egen personlighet och dom ska man behandla med respket :D
så snacka lite väl med den så kommer du nog att få njuta i många år framöver.
CC
4
CC_coupe
m3-96
325t-89
tjena du kan ju köpa min den har gått snart 16000mil svensk såld o inte mycket stylad alls mvh chricka Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.