|
|
|
|---|---|
|
Bild: Länk Skulle det gå att montera dessa på min E39 -99 med original xenon? __________ | |
|
Enklast är väl att plocka av dina glas och jämföra med bilden, lite tveksam då det ser ut som om dem där glasen går "ned" vid blinkersen.. Sen kan man ju diskutera hurvida dem är snygga eller inte. |
|
| Huven går ju hänger ju ner en bit över gummilisten så kanten går "jämt skägg" med urtaget för blinkersen i skärmen. Mig veterligen är alla E39:or lika i plåten vad gäller huv och framskärmar. | |
|
Jag förstår inte riktigt frågeställningen. Varför skulle det inte gå att montera dem? Det är väl isåfall passformen på klippsen som brukar jävlas men den är inget man kan kontrollera med hjälp av en bild. För övrigt spelar det inte någon direkt roll om det är xenon eller inte när man bara byter det yttersta glaset. |
|
|
Förstår heller inte frågan riktigt men uppfattar det lite som att om han undrar om det passat E39 96-00 eller E39 01-04. Svaret där är då i så fall: De passar till E39 Pre-facelift, 96-00. __ /Chrille |
|
|
Frågan var alltså om det är glas för bilar med eller utan xenon, eftersom det är en del mönster i glasen så blev jag fundersam. Men är det samma glas med/utan så har jag ju fått svar på min fråga. __________ |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
De räfflade glasen är löstagbara åtminstone på original Hella ljusen. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.