|
|
|
|---|---|
|
Har en polare som har en Dodge Ram Van från 89 som är uttagen i trafik första gången 2002 här i sverige. Han ska sälja den så jag är eventuellt lite intresserad. Den har bara rullat 8000 mil. Tydligen köpte en firma i göteborg upp en massa Vanar från amerika som blev ståendes där ett bra tag (nån som hört om det kanske?) och denna Van är en av dom. Frågan är vad denna Van kan vara värd? Har inte sett den ännu men skall vara i fint skick enl polaren. Snälla dra inte bara till med nått utan vill helst ha seriöst svar från nån Van intresserad/kunnig. Mvh | |
|
Tja du...kunde inte låta bli att skriva någonting när denna "koloss" kommer på tal ;) I dagens läge så tvivlar jag att någon vill ge mer än 20000kr för en dylik...trots låga mil och fint skick.. Jag vet dock inte...kör bara på magkänslan. Har absolut inte kommit i kontakt med en sådan annat är via jobbet på tidigt nittiotal...Den var rent utav hemsk att köra...slut i både styrväxel(glapp) + allmänt otymplig.. Tror det var någon som gav 3 papp för den sedan...Gått inte alltför långt osv, men hemsk var bara förnamnet..Jaja,kanske inte helt relevant här, men en historia om en sådan vagn iaf :) Finns säkert någon(du?) som vill ge 20000kr för den eller mer?...men jag tror inte ni är många.. Mvh Janne. |
|
|
Nja jag vet inte, därför jag vänder mig hit =) Jag är helst ute efter en Cheva Starcraft van i hyfsat skick. Gillar egentligen inte dodge men tänkte att det kanske kunde bli en bra affär.. Nja kanske drar och kollar på den i alla fall. Mvh |
|
|
Är den fin så är den värd betydligt mer än 20tkr, men som sagt då ska den vara fiiin, säg 50tkr om den är rostfri, fungerade A/C, bra lack etc. = topskick, det ska synas att den varit i trafik endast 6år! Visst det är en annan känsla med dessa gammalmodiga jänkebilar men såna är populära i Sverige och dom allra flesta 15år och äldre vans är i dåligt/mycket dåligt skick och dom kommer denna gå fort. Och ja jag har hört/läst om partiet med äldre vans i Göteborg, kommer i håg annonserna. Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.