|
|
|
|---|---|
|
Svenskåld 1 ägare som pendlat med bilen. Diamantsvart med svart läder multiratt ac cd osv. Mycket fint skick Full servicebok Sommar och vinterdäck. Gått runt 17,000 mil dock. Vad är bilen värd vid en "snabb" affär? Mvh | |
| Ca 90.000 kr med det miltalet. | |
|
För 90' är den ett klipp! Tycker att den borde vara värd mer, kanske uppemot 110'? Mvh Marin |
|
|
Verkar endå billigt med 110' för en -O4. Det låter som bilen inte har alls mycket utrustning. Inget M-paket eller fina fälgar, ingen klima osv, men lite mer än 110 bör man få. 130? |
|
|
130' kan du få en med hälften av mätarställningen för. Se exempelvis Länk och notera att den legat inne ett bra tag. 115' så kanske folk börjar bli intresserade. //Lövet |
|
|
Jag tror på ett slutpris kring 100'. 17' mil på en bensinare är det många som tycker är mycket och det finns en hel del liknande bilar till salu som rullat betydligt mindre samt inte kostar så mycket mer. För ganska exakt 1 år sedan sålde jag min fina 320dAT -03 som då var lika gammal som 325:an ovan och även den med 17' på mätaren. Den hade det mesta i utrustningsväg (Navi, TV, elstolar, lucka, 17" mm) samt var en diesel som i regel inte är lika milkänslig. Jag fick 119' för den. ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.