|
|
|
|---|---|
|
Vad tycker ni om den här bilen.Min granne vill köpa den.Priset verkar helt ok tycker jag. Länk Tacksamför svar | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Har inget att anmärka på, ser ut som ett bra köp om allt är OK funktionsmässigt, mycket bil för pengen även i desa tider. En koll med föregående ägare är alltid nödvändigt tycker jag. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Jag håller med, ser ut som en fin bil till rätt pris. Som vanligt väldigt konkurrenskraftiga priser hos denna handlare BMW CS #5139 |
|
|
Frågade i en annan tråd om Frölunda Bilkonsult var seriösa Länk Köp inte bil där... |
|
|
Trådsvaren du fick där är urgamla och till viss del fånigheter som att en handlare inte visste att en bil som han sålde var inblandad i en olycka 3(!) år tidigare. Alla handlare har lik i garderoben men de här såg ganska oförargliga ut. //Lövet |
|
|
Jag vet att Frölunda Bilkonsult har varit i blåsväder tidigare, men det var ganska länge sedan nu, innan flytten till nuvarande placering i Mölndal. Dom verkar ha annat upplägg nu och de flesta bilar är nyare inbytesbilar från märkeshandlare, tex. de flesta BMW kommer direkt från BMW Mölndal. Dom håller väldigt bra priser tex. denna Länk , jag hade inte haft några problem att handla där BMW CS #5139 |
|
|
Angående Frölunda Bilkonsult: Denna Golf GTI Länk hade gått över 10' mil och priset var satt till 129'. Nu har den enligt hemsidan gått endast 3.5' mil? Och priset har gått upp rejält. Så vad tror ni? Oskyldigt misstag eller? På två bilder ser man att den är stämplad vid 7' och 9' mil. Har hittat en intressant bil där, men detta fick mig att fundera om man ska leta någon annanstans. |
|
|
Så korkade är inte ens bilhandlare... Bilderna är tagna från en tidigare annons helt enkelt. ______________________________ //Lövet |
|
|
Kan det inte vara att dom fått in en bil till och återanvänder bilderna? Känns lite väl uppenbart korkat att fuska med miltalet under tiden bilen är annonserad... ___ //Ulf |
|
|
Samtidigt så ägs fortfarande bilen på bilderna av denne handlare... ___ //Ulf |
|
|
Jag var där och kollade i helgen, och då stod GTI'n i hallen. Den röda hade gått 10' och den gråa (som såg mycket fin ut) 4'. Att dom har sålt den och fått in ännu en Golf GTI känns inte speciellt troligt, även om det inte är helt omöjligt. |
|
|
Bilen på bilden är WPC647 som besiktades 2008-09-10 med 100539 km på mätaren. Att det skulle vara ett försök till fusk att annonsera samma bil igen med 3000 mil låter otroligt långsökt och närmast rekordartat dumt. Nej, de har antagligen använt gamla bilder i väntan på att den nya bilen ska fotograferas. ______________________________ //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.