|
|
|
|---|---|
| hej har en sänkningfjäder där bak nu, vill byta till ännu lägre, räcker det att man trycker ihop fjädern och plocka ut den, eller måste man lossa nått stag för detta ska gå? | |
|
De ska räcka med att hissa upp bilen och trycka ihop fjädern. |
|
| låter bra ska sänka den 1 cm till. måste man göra en ny hjulinställning efter detta? surt såfall | |
|
Hur mycket är den sänkt idag? Gjorde du hjulinställning efter den förra sänkningen? |
|
|
Vilket märke har du på sänkfjädrarna idag? ska du byta till samma fabrikat på de nya oxå? Ibland så sänker en fjäder mer eller mindre än den borde. Så om du skiftar så är det kanske inte säkert att du kommer ner en cm till. Värt att tänka på kanske. |
|
|
har idag h&r 35/20 tänkte köpa lesöfors tror jag dom ska heta. 40/30 sänkning, men endast sätta byta dom där bak är tanken. ja hjulinställning gjordes efter denna sänkningen med h&r. sänktes inte mycklet med denna sänkningen bak |
|
|
Kan inte tänka mig att det blir exakt sänkning efter vad som lovas. Jag menar att en 20mm sänkning från 2 olika fabrikat säkert kan skilja en cm på båda håll. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.