|
|
|
|---|---|
|
Hej, Kära BMW experter. Vad är ett rimligt pris för denna e61 525i. Svensksåld med rätt ok utrustning (navprof, utökad klima, helskinn comfortstol,pdc mm), dock 16000 mil på mätaren. Länk | |
| Hmm... ganska svårt att säga såhär då man inte sett bilen men är den i ok skick så kanske 170tkr utan 19" fälgarna och 180tkr med... | |
|
Ser mycket fin ut, och det går säkert att få ner priset en aning på plats. Mvh |
|
|
170-180 låter väl rätt så rimligt. ---- BMW CS #6212 |
|
| jmf ex med denna Länk 10' mil mindre, nästan samma utrustningsnivå. 170 är nog i de övre regionerna skulle jag tro | |
|
Det verkar som om E60/61 har halkat ner ordentligt i pris, handlaren måste alltså köpt in den för runt 150-160´(?) för att sälja runt 190´... Wow! |
|
|
Själv tycker jag m-pkt är ett måste på 5:an men detta är ju högst personligt liksom illamående av träinredning. Tänk också på att nya motorn kom -05. Annars är det ju köpläge i landet för tillfället och det kan ju säkert utnyttjas om man har lite is i magen... Mvh |
|
|
Angående 525 touringen hos Frölunda Bilkonsult så skall man tänka på att dom oftast lägger sig väldigt lågt i pris, och säljer på ett par dagar. Vet inte riktigt hur de bär sig åt, men gissar att dom har väldigt små påslag på varje bil BMW CS #5139 |
|
| Lite OT, men är Frölunda Bilkonsult helt seriösa? Inga skruvade bilar där? | |
|
Sök på Google och bilda dig en uppfattning, du hittar bl.a: Länk Länk Länk Länk |
|
|
Nu står bilen hemma utanför porten. Måste säga att de komfortstolarna är sjukt bekväma. Bilen var fullservad på bmw, stora navin, cd växlare, utökad klima, pdc fram o bak, komfortstolar med minne är det jag hittils har sett av utrustningen. Tack alla för tipsen! |
|
|
Grattis till en mycket fin bil! Jag kan endast hålla med om att komfortstolarna är helt underbara! Mycket nöje! |
|
|
Trådarna runt Frölunda Bilkonsult var verkligen SM i "vargen kommer" Så en handlare som inte är medveten om att en bil varit krockad 2005 är en uppenbar lurendrejare? Kan säga att du kan gå in på vilken märkeshandlare som helst och de har ingen aning om vad som hänt med en bil så långt bak i tiden. Tråden om bilen som var skruvad är värre men dels var den från 2003, dels var den från en nyskapad användare. Jag tror att alla bilhandlare har lik i garderoben, det gäller bara att se till att det inte är för många. //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.