|
|
|
|---|---|
|
Vad kan det kosta att byta kamaxelgivare på en M5 E39:a? Finns fler än en har jag förstått,så det gäller alla då. Gillar fordon med fart | |
|
Ingen som vet vad det kostar på BMW? Ska hämta min bil i morgon ,den är inlämnad på en annan verkstad. Kul att veta skillnaden på BMW verkstan och en lite mindre verkstad(garanterat bättre också). Får väl ringa till någon Bmw verkstad i morgon och lyssna. Gillar fordon med fart |
|
|
Byte själv på min E38 -728 ,På insugssidan var det smidigt.tog typ 5 min.vet inte hur det sitter på den andra sidan,kanske är krångligare att komma åt. som sagt kan inte kosta många spänn förutom givaren mvh Olof |
|
|
Ringde och beställde idag, 2st + 2st (insug och avgas) 3640:- på BMW Solna. Jag byter själv. /J |
|
|
Jag fick betala 750:-/st gånger 4 = 3000:- plus arbete 1850:- inklusive "släckning" av felkoder. Och bilen går mkt bättre samt drar mindre sås nu. Gillar fordon med fart |
|
|
Jag fick betala 850kr för givaren, 600 kr för felsökning, 900 kr för arbete. Så totalt 2350 kr. Det var kamaxelgivaren på cylinderbank1, vid insugsventilen. Detta var på Jarls Bilservice i Helsingborg |
|
|
strax över 700kr för kamaxelgivare + 300kr för arbete. byte av kamaxelgivare vid insugsventilen. Mbilar i västerås. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.