|
|
|
|---|---|
|
Idag sitter man på jobbet i godan ro och får ett telefonsamtal från en okänd kvinna som säger att min bilruta är krossad. Jag drar direkt hem från jobbet och får se att jag haft inbrott och att abs-enheten är stulen! Tjuven har krossat rutan vid förarplatsen, öppnat motorhuven och knippsat av alla slangar till absenheten i motorrummet. Eftersom det är en klassiker att absen går sönder på de här modellerna och kostar en hel del att byta, så tycker jag att det luktar beställningsjobb. Min var nybytt i vintras .. För två veckor sen hade min polare inbrott i sin 120i fast där försvann inget utan det blev bara skador på bilen. Man blir så trött på alla idioter, ska man inte få ha sina ägodelar i fred?! | |
|
fasen vad surt. en massa strul och onödiga utgifter för dig bara för att nån annan är dumsnål och inte kan veta skillnaden på mitt och ditt!!! Är så tråkigt denna utveckling i vårt samhälle! Hoppas att allt löser sig snabbt och smidigt ändå för dig, men en bättre start på helgen hade ju varit trevligt samt att pengarna för självrisken kunnat brukas bättre. Niklas Fransosen |
|
|
Tragiskt! Du nämner att den var nybytt. Är det många som känner till det? |
|
|
Mina närmaste vänner känner ju till det, men ingen av dem har något intresse av ett insiderjobb. Jag är fattigast av alla och de kör nya BMWs istället. I övrigt har jag postat några gånger här på forumet om att jag bytt den där, men jag har varit noggrann med att inte lämna ut någon personlig info, så att det ska inte gå att spåra min bil på det viset. Det är väl nåt slödder som sett mig ute körandes och sett att jag har en -99 och att det borde finnas en fungerande abs-enhet att stjäla. Nu har jag helförsäkring så jag kommer väl hyfsat lindrigt undan och bilen är redan på verkstaden för att lagas, men det blir till att klara sig utan bil ett par veckor och sen hosta upp för självrisken. |
|
|
Jag förstår precis hur du känner dig,utpekad liksom... Fick själv inbrott i sommras,och min bil va den enda dom slog sönder på en parkering med kanske 100-120 bilar... Men det handlar väl om att man kommit med bilen på fel ställe vid fel tidpunkt..?! Men tror absolut inte det har något med att du nämt att den är bytt här eftersom det dagligen näms att delar byts hit och dit för flera tusen tals kronor... Trist är iaf hela grejen...hoppas allt blir bra när du för tillbaka bilen. Betala den sura självrisken,riv sönder och släng räkningen och sätt dig sen i din favoritfotölj med en kall öl...kommer det kännas lite bättre :-) |
|
|
Fy fasen va surt...Hoppas de ordnar sig för dig ;) Mvh Panos |
|
|
Det var ju skit oxå... Lycka till,R |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.