|
|
|
|---|---|
| Jag har en 535 -90 och funderar på att byta ner mig till en 525 från titigt 90-tal. Hur stor är skillnaden i försäkring? | |
|
Enda sättet att få reda på det är att ringa runt till försäkringsbolagen, alt gå in på deras hemsidor och kolla. Mats BMW CS #5847 |
|
| Det skiljer 543 kronor och 87 öre. | |
|
Jag hade kanske inte förväntat mig att få ett exakt svar, mer ett mellan-tummen-pekfingret-svar. Jag kollade med försäkringsbolag inför valet mellan en 5- eller 7-serie och det var ganska omständigt så jag drar mig för att göra det igen. Kan någon rekommendera en sida där man enkelt kan få kostnadsförslag? |
|
|
Länk Där kan du få en uppfattning. Mvh Nordstedt BMWCS #6891 Min E34 Länk |
|
|
Av någon anledning så gick det inte och länka till sidan men kopiera addresen i inlägget ovan så kommer du rätt. Mvh Nordstedt BMWCS #6891 Min E34 Länk |
|
| Tack för det! Jag gissar att det inte länkar automatiskt eftersom det är en https-sida. | |
| Problemet (som med andra liknande tjänster) är att man måste ange regnummer. Finns det någon sida där man bara kan ange märke och modell? | |
|
Bara låna ett regnummer från en bil på tex blocket. Tror att alla kräver regnummer. Mvh Nordstedt BMWCS #6891 Min E34 Länk |
|
| 280 kr betalar jag för min 525 ..mvh | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.