|
|
|
|---|---|
|
Hej! Skulle behöva tips från någon som lämnat in sin bil för byte av topplockspackning i Örebrotrakten och vad det kostat. Att det blir en slant är ju oundvikligt så därför skulle jag vilja ha lite rekommendationer på verkstad. Med vänliga hälsningar, Daniel | |
|
Hej! Inga kul utgifter kan jag tänka mig. Jag kan bara rekommendera en kvalitativ verkstad om det kan vara till någon hjälp. Bil&Elservice på Pappersbruksallen, 019320020. De kanske kan hjälpa dig med en prisuppgift och jämföra mot andra? Lycka till! Asken |
|
|
Hej, Nej verkligen ingen kul utgift. Lämnade in för felsökning av ett läckage av kylarvatten som jag inte benade ut på egen hand, vilket visade sig vara från toppen. Lyckligtvis inget vatten i oljan eller annat utan förhoppningsvis bara ett litet läck ifrån nån kylkanal. I slutändan blir det nog lika dyrt att tanka glykol en hel vinter. Tack för tipset! Ska ringa till dem och höra vad de säger. Har tidigare läst här att de har varit duktiga på andra typer av reparationer. /Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.