|
|
|
|---|---|
|
Det borde väl gå att ordna nån sort BMW Power träff? Så att alla som vill kunde träffas och diskure BMW och ha lite skoj! Är det nån mer som tycker detta låter som en bra ide så häng på tråden så kanske det kan gå att fixa! | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Länk Välkommen i morgon MVH Hasso |
|
mmmmm,läs detta ni som ligger bakom denna sidan.Kunde vara skoj med träff,fast då bör ju nån ta tag i det hela och anordna lite innan.Knutstorp borde väll gå att hyra nåt stort och bra ställe där vi kan samlas.....helst i mitten av sverige eller södra sverige så att man har möjlighet att åka dit:) Mvh Ricke |
|
|
Tänkte mer att man skulle kunna samla BMW ägare från hala landet till nån bra central plats i Sverige(Inte Stockholm) och försöka ordana en riktigt stor BMW träff. |
|
|
Såg inte ditt inlägg i skrivande stund Ricke. Det är ju en bra ide att hyra nån bana i anslutnng till träffen. Bor själv intill Kinnekulle-Ring och jag vet att den går att hyra för en rimlig peng. |
|
|
Vad är centralt mer än Sthlm, Skåne? ;-) MVH KJELLEN |
|
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Kjelle: Geografiskt sett är Stockholm en AVkrok.:)) Befinner mig ca 1 mil(väster) från Sveriges MITTpunkt på tvären. Och på längden så hamnar vi nånstans i Östersundnivån. MVH Hasso |
|
Den befolkningsmässiga mittpunkten ligger runt Hjortkvarn, du Hasso borde vet vart det är. Vad som åsyftas är att om alla i Sverige skulle samlas på ett ställe vilken punkt de skulle åk till om den total sträckan skulle bli så liten som möjligt. /Simon |
|
|
Borlänge Gocartbana då? Då kan vi säkert låna Dala Airport för lite höghastighetskörning... den brukar stå oanvänd många timmar :O) MVH KJELLEN |
|
Grusse |
Kjell, det där låter väldigt bra tycker jag. För några år sen var det ju BMWträff på gokartbanan i borlänge, som jag tror att BMWcs ordnade. Det vore väl kul om det skulle bli igen. |
Simon:Hjortkvarn ännu ett ställe som är världens ände AVkrok det också:))Hjortkvarnsparken med Flamingokvintetten det var tider det :))) (GTO-65 389" sixpack)Sorry tobic nu blev det nostalgi igen. MVH Hasso |
| Sveriges framsida kanske? :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.