|
|
|
|---|---|
|
Tänkte skaffa mig en navigator och vill helst ha det så här Länk Vill inte ha nån med sugplopp och sladdar som hänger och dinglar. Så här ser min ut idag Länk Går det överhuvudtaget att fixa? Nytt? Begagnat? Orginal? Pirat? Vad skulle det kunna kosta? Tacksam för tips, råd och idéer. /Tommy/ | |
|
Kan säga som så att är du inte händig med sladdarna själv så blir det dyrt dyrt dyrt.. det är mer än bara skärmen du behöver.. en heldel småplock tillkommer för att det ska fungera. surfa in på www.schmiedmann.com så tror jag att de har allt du behöver där utom installationsanvisningar. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Billigare att byta bil kan man väl krast säga, finns ett par stycken entusiaster som eftermonterat originalsystem, men fått byta kabelstammar, sedan finns det ju BMW eftermarknadsmonterade, men dyrt och en manual på 35-40 A4 sidor för installation typ. Dessutom är dessa inte bättre än de smä smidiga navienheter som finna att tillgå som man kan ha i vilken bil som helst. Jag har en anpassad telefonhållarefäste, som jag satt ett navigatorfäste på denna framför friskluftsgallret funkar utmärkt , och sladd behövs ju enbart vid laddning dvs du kan köra några timmar utan sladd. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Tack för svaren. Kanske får ta att tänka om då. Jag ska försöka hitta en lösning som duger för min fåfänga. PS den gamla 388:an är bortmonterad DS:) /Tommy/ |
|
|
Hmmm, får nog räkna mig till en av de entusiasterna. Har blivit totalt 7 efterutrustningar i E38 & E39 samt X5. Räkna med att lägga 6.000-13.000 för delar (beroende på årsmodell på delarna) samt en helg för monteringen. Säg till om du vill veta mer eller sök i forumet på tidigare diskussioner. /Andy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.