|
|
|
|---|---|
|
Har Gruppe M titanburk på min m3 e46. Någon som haft Gruppe M och klarat sig helskinnad (eller inte) genom besiktningen? M.v.h Jimmy | |
| Jag gick inte igenom besiktning med min föra m3 e46 och gruppe m avgassystem :) | |
| Långt över 110db i gruppe m avgassystemet så du kommer nog inte igenom men du kanske har lite tur om du inte får en surgubbe som cado fick :) | |
|
Jag hade inga problem när jag besiktiga, och då gjorde jag en registrerings besiktning. Så det hänger på besiktningsmannen. Var trevlig och hoppas på det bästa. |
|
Filip_J |
Är det bara slutdämparen så klarar den ju avgasvärdena lika bra som original. Ljudmässigt får du kanske nerslag. |
|
Filip_J Avgasvärdena var det inga problem med, men buller kunde han ej godkäna, sur gubbe var det, då vart jag änu surare och tillkallade platschefen men det hjälpte ej, utan jag fick ju plocka bort och besikta om :( |
|
|
DIXIS utan problem! |
|
| Hur er det med Eisenmann Race till M3 E46? Får man problem okså? | |
|
stormdk Det ska nog inte vara några problem med en eisenmann race, det låter inte så himmla mycket som en gruppe m gör :) Men visst får du en kinkig gubbe, kan du säkert få problem där med, då det inte är orginal :) |
|
| Tack för svaren ! Jag drar på mig mitt trevligaste flin och hoppas på det bästa när det nu blir dax. | |
Filip_J |
Får se hur det går med mitt Agency Power, det låter mycket iaf, i närheten av Gruppe M: Min bil innifrån: Länk Samma avgas, annan bil: Länk |
| Inga problem med vare sig Ljudet eller att ha båge inmonterat... | |
| Besiktade bilen idag med Gruppe m. Gick genom utan problem. Beror nog på hur trevlig eller grinig besiktningsmannen är. | |
| Har sålt mitt Agency Power men satt ditt ett Supersprint Race :) Det är ju inte direkt tyst det heller:) | |
|
Väldigt stor skillnad med agency och supersprint race tycker du? Man vill ju mer ljud vid fullt gaspådrag..det vassa!, vid glidkörning kan det vara lite tystare.. Mvh Johan |
|
|
JWO: AP är en kopia av SS Race fast med tunnare material. Det är ett av de ljudmässigt högsta systemen som finns och dånar bra högt! Jag har alltid haft SS innan och SS Race är PERFEKT. SS Sport är alldeles för mesigt, låter som original. SS Race låter inte särskilt mycket vid landsväg men när du drar på låter det helt ursinnigt och helt underbart :) |
|
|
Låter som en bra referens :) Mer kräm men inte så det blir rundgång och grejer, det "kan" bli jobbigt =) Mvh Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.