|
|
|
|---|---|
|
hejsan jag och min kompis skulle byta till öppet luftfilter på hans 325:a men när vi skulle ta bort luftburken så satt det nån givare av nått slag fastskruvad i burken...vad är det för något? och vad ska man göra med den? jag ha själv bytt till öppet filter på min 328 men jag hade inte någon sån där givare. uppskattar alla svar. | |
|
Hejsan... Har med en 325 fast en 1992.. Jag misstänker att det är en sak med två slangar som jag har på min varav den ena går till spjällhuset.... I så fall har jag fattat det som att det är en termostat som vid under 0 grader ser till att inte spjället fryser... Har läst om det här innan för jag funderade på samma sak, råkade ta av min för jag tog för givet att det var vevhusventilationen, snacka om att jag blev blött hehehe... Om jag har fel får någon gärna rätta mig, är min första BMW så jag är inte så vass på BMW Mvh Christian |
|
|
Det är en form av tempgivare och du sätter den bara bredvid det öppna filtret så blir det oftast inga problem. Kom ihåg att öppna filter släpper igenom större partiklar och sliter mer på motorn. MVH |
|
| tack för svaren då vet vi hur vi ska göra:D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.