|
|
|
|---|---|
|
Sedan jag slängde ut henne på blocket har det i princip varit helt dött, 1 mail om byte mot en merca och en kille som ringde som jag aldrig fick tag på när jag skulle ringa upp, i övrigt inget, Länk Är ju ingen hemlighet att hela världsekonomin är ur balans men någon borde väl ändå kunna dra till med ett bud på pärlan min? /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." | |
|
Personligen tror jag att avsaknaden av m-paket gör att den blir lite svårare att sälja. Prismässigt ligger du väl lite högt, dock tkr jag att det är befogat med den ovanliga med ack så fräscha inredningen. Riktigt fin bil. |
|
|
Har lite samma erfarenhet här i Wien. Alla dystra nyheter om ekonomin gör att folk inte vill röra siina pengar just nu. Ett samtal och inget mer. Det blir nog inbyte och Euro 17,000 :( www.meinauto.at/auto-73165-BMW_525d_Touring_5_tuerig_130KW.html |
|
|
Lite skum färgkombination på inredningen, det är nog därför så lite folk hör av sig. Tyvärr är det nog så att om du vill sälja får du gå ner i pris |
|
| Det är köparens marknad, vill du sälja fort finns tyvärr få andra alternativ än att sänka priset "lagom" mycket. Sänker man för mycket kan folk bli misstänksamma. | |
|
Tror varken det är världsekonomin, oljepris eller avsaknaden av M-paket som är problemet utan helt enkelt att bilen är för dyr i förhållande till ålder och mil. Jag är tvärtom övertygad om att allt går att sälja - så länge priset är rätt! Kolla priserna på 325 E90 05/06, de har sjunkit rejält och ligger i stort sett i samma prisklass som din. Även om vi då talar om sedanmodellen av E90 får man den aktuella modellen med en modernare motor (218hk) som är ett par år nyare. Så hade i alla fall jag resonerat. Det är möjligt att masurbjörken skrämmer en del men jag har sett värre kombinationer än så och det går ju alltid att byta mot andra paneler. |
|
|
Kristoffer_L: Tror du har delvis rätt, Jag är övertygad om att för bara några månader sedan hade det iaf inte telefonen varit stendöd. Folk generellt håller nog hårt i de slantar de har. Kapitalvaror såsom bilar,tv-apparater osv, är inte högprioriterat just nu. men visst E90 och hela den biten gör säkert sitt också... Inredningen spelar nog roll på det sätt att den kanske snarare attraherar köper runt 50(köper gärna bilen ny för 400k+) än folk i min egen ålder:) Jag älskar iaf inredningen och bilen men känner att jag har ett annat kall och vill testa det... /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Nu är bilen iprincip borta... /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
I princip borta? Ja borta från blocket är den i alla fall. Berätta hur det gick till och vad du fick för den? Var det fler som hörde av sig? |
|
|
Såld /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.