|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hämta denna pärlan i torsdags, underbar bil :D Just nu är den original förutom 19":arna och spacers bak (spacern ska bort, tycker de är fult, breddar ut för mkt..) Har många planer för bilen, blir väl lite avgas, filter, CSL lucka, ev. nya fälgar, sänkning/coilovers m.m. Men det får bli till våren. Bilen verkade tyvärr varit lite "misskött" det var fullt med tvättrepor på lacken, som spindelväv över hela lacken, och jag som putsbög var ju tvungen att fixa de på direkten, tvätta interiören, motortvätt, polering m.m. Och nu ser den ut såhär :) [img]Länk [img]Länk [img]Länk [img]Länk [img]Länk | |
|
Går de inte ha IMG taggar? Modernt forum ;) Jaja, länkar såhär istället.. Länk Länk Länk Länk Länk |
|
|
Riktigt snygg!! Hoppas du får många trevliga mil! |
|
| Fantastiskt fin! | |
| Den var underbar! | |
|
Ser ut som Interlagosblåmetallicen, det är helt klart den snyggaste färgen på M3. Riktigt fin bil. |
|
|
Tack alla för de snälla kommentarerna. Ang. färgen så är det Topas-blå :) MVH |
|
| Mycket trevligt exemplar. Om man får vara lite petimeter så undrar jag om det där är rätt växelspaksknopp? :-) Och spacers är inte vackert, det har du rätt i. Annars tycker jag inte att du ska byta fälgar. | |
|
visst är det orginal växelspaksknopp. Har samma i min. Mycket fin bil för övrigt. Blå e najs :) |
|
| Ja det är det visst, fel av mig. Jag fick för mig att M3 hade den låga knoppen, men den måste vara utbytt i de fall jag har sett den i M3. | |
| fy fasen vad fin den va :D så snygg färg :D bara att gratulera | |
| Adelson: Du måste mena SMG växelspaken? Länk | |
| Nej, det var den låga knoppen som sitter i bilar med manuell låda och M-sportpaket jag tänkte på. Den hör alltså inte hemma i M3 har jag lärt mig idag. :-) | |
| Såg snuskigt fräsch ut men har lite fobi mot dom där fälgarna men de är jag de : ) | |
|
Grattis till köpet. Riktigt snygg Mvh //Peter |
|
| Japp, där försvan ännu en fin M3 | |
| Philip, va menar du? | |
| jag antar att han menade ur utbudet. han jagar säkert själv. :) | |
|
Såg riktigt fin ut, bara gratulera! Mvh Johan |
|
|
Ser ut som den min polare plockade hem från tyskland för några år sedan. Riktigt fin puts på den nu. Grattis till köpet! Mvh Martin |
|
|
akta dig för "modd viruset" ;) utmärkt puttsning! "don't imitate, innovate!" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.