|
|
|
|---|---|
|
hej! eftersom att jag inte har råd att köpa en själv än ( har ju precis blivit student igen. ) undrar jag hur Ni utrustar Era coupéer. jag vill ju köpa en såsmåningom men då kommer den ju inte säljas som ny längre. jag vill alltså få en uppfattning om jag kommer kunna hitta den kombinationen på marknaden som jag vill ha. Om jag hade köpt en ny hade grundkriterierna varit en 125i i titansilvermetallic med m-paket och m207 fälgarna. inredningen hade blivit i skinn och färgen boston terra. så säg nu hur utrustar ni Era bilar? | |
|
Nu utrustar jag inte heller någon coupe på egen hand. Jag tycker den är aningen för dyr helt ny (även med fast jobb till en god lön :) ) Men gudarna ska veta att jag har varit och pillat med BMW-konfiguratorn många gånger.... Om ration pris/utrustning är det rätta, kan jag dock tänka mig att slå till på en bättre begagnad och spanar därför på blocket/bmw/bytbil.com kontinuerligt. Min kriterier är väldigt annorlunda från dina. Så här ser det ut för min del. Måsten: - 120 d (har provkört den en vecka och tyckte kraften var mer än tillräcklig) - xenon - sportstolar (ingen annan bilstol passar mig bättre) - innertak antracit - comfort och advantage Plus i kanten - m-paket (framförallt ratten, men fjädring och "look" är inte fel heller) - stereo professional Inte dumt, men inte alls någon prioritet - titansilver (snyggast, om än tristast) - läder - sollucka (verkar inte vanligt, vad jag har sett än så länge...) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.