AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
814

Bmw ägare, igen! :)

ve
222
vevarsel
328 Touring - 96
Jag har nu efter 3 års otrohet hittat tillbaka till det suveräna bilmärket :)
Har inhandlat en 96:a 328 touring med M-optk och är helt super nöjd hitills! Har verkligen saknat motorljudet, chassi/väghållning, körställning och för att inte tala om bakhjulsdrift!! ;)
Fick nått ryck och köpte mig en 9-3 aero-01 för 3 år sedan, mest för att jag ville ha en nyare/rolig bil för ett överkomlig peng + att min dåvarande bmw var sinnessjuk dyr att försäkra. Visst var saaben helt ok men inte mer än det.
Ska bli kul och se hur soppaförbrukningen ter sig, där var saaben faktiskt ok.
Som sagt så är jag supernöjd hitills och trots att jag har "bytt ner mig" i årsmodell så känns Bmw : n helt kanon.

I´m back for good! :)

Visa användare
1.589
bag
BMW CS #08225

E36 316i Compact -99
E34 520i Touring -94
E46 320iM STCC Edition Sedan -04
välkommen hem. förstår inte hur man kan stå ut med annat än bmw. din bmw kommer kännas nyare än vad den är om du jämför med saab.
M3
380
M3Crille
328 Coupé -97 (Turbobygge)
Välkommen tibax!! ;P Lycka till me nyförvärvet! Min 328 kunde ja få ner på runt 0,7 landsväg o runt litern blandad körning o då me ganska inspirerad körstil.. Sambon brukar snitta den på 0,89 blandad.... hehe
to
112
tomb
BMW 318d F31
Once you go BMW, you never go back!
M3
380
M3Crille
Hehe.. har haft mindre snedsteg me andra märken men har aldrig blivit långvarigt.. Ibland får ja för mig ja ska testa nåt annat märke men slutar ALLTID me att ja köper mig en Bmw igen! :D Eller som brorsan säger till mig; va ska du på o testa annat du vet ju att du bara ångrar dig... ;P
Bj
2.163
Bjerser
BMW 435d xDrive F36
Mercedes GLK220 CDI 4M
Mini Cooper F55
328 E36 är en underbar bil, välkommen tillbaka ;)

//Bjersér

BMW - over 300 (s)miles/hour
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Bra köp! du kommer inte att ångra dig...
Sålde min för ett tag sen och börjar redan smått längta efter den igen...
M3
380
M3Crille
Sålde oxå min E36 328 för ett tag sen o hade d inte varit att vi behöver en touring ist så hade ja aldrig sålt den.. Har bara ångrat mig mer när ja fick bra bud o sålde min E 36 M3a... Fattar ff inte va ja tänkte på där.. :S Lycka till me bilen iaf o ja hoppas att ja oxå snart hittar en fullmatad 328 touring! :)
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Ordnung soll sein!
Med germansk språkbas(Svenska) så sitter kvaliteten bakom ratten såklart.
98 oktan ger bra ordnung på gasresponsen och därefter haver man ny nattlektyr, instruktionsboken såklart!
E36 323ti äro ett ypperligt mellanting emellan busbil och småbil för de som behöver en kostnadseffektiv lösning medelst kvalitetsbak:)
Mvh
Asken
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.