|
|
|
|---|---|
|
har köpt en E39-96 synd nog så är de bandare i den å de gick inte å byta ut endast band enheten till cd. men ja har hört att de ska finnas nån adapter till usb minne å köpa som man pluggar i på baksidan av stereon stämmer detta?? å vart får man tag på de?? uppskattar alla tips har tröttnat på radio!! bmw for life | |
|
Kan du inte bara skicka den som sitter i? Ryck ut den köp en ram och en shysst stereo i isoformat. |
|
|
Eller så kan du köpa en Tapeadapter på Kjell&Co för några tior och koppla din Mp3-spelare till den. Duger bra i bilen. Det finns också en tapeadapter, som fungerar som en mp3-spelare med minneskort. Den köper man från USA. Kvalitén mer diskutabel. Göran FWD - Nej tack! |
|
| tapeadaptern fungerar riktigt bra i alla fall med en bärbar cd. | |
|
Nej, tapeadapter suger fet ninja! Det blir bandkvalitet med en sådan eftersom den bara tar in det frekvensområde som tonhuvudet klarar av att ta in. Jag har provat det och det låter skit - och då är jag ändå inte direkt kräsen. Köp istället en FM-sändare och koppla till din mp3- eller cdspelare och ta in dina egna låtar via radion. Då får du med alla ljudfilens frekvenser, inga krångliga installationer (utom möjligen strömkabeln som man inte vill ha hängande i cigguttaget) och du kan koppla in allt som har en hörlursutgång. Jag köpte en Audia X DGT-301 som har fått bra rescensioner av kunder, på någon billjudsite och i ett par tidningsartiklar på nätet. CDON tar runt 300:- +frakt på ett par tjugor eller liknande. Finns på ganska många ställen och även i butiker om man vill ha en typ nyss. Den är jag nöjd med, hittills. _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
|
Här är nog det du tänker på: Länk Du ska ha gamla kontakten med runda stift. Länken går till deras webshop och här länken till huvudsidan: Länk ------ BMW CS #04839 |
|
|
om man köper en ipod så är de bara å plugga i så ska de funka lr?? bmw for life |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.