|
|
|
|---|---|
|
Vad betyder "Betriebsanleitg." på en 5 stegs aut,låda på en E34 Kan nån det???? är det alvarligt???men det kommer inte upp alltid i felmeddelande! | |
|
kolla inst.boken tror ja de betyder rätta mig om ja har fel gärna Mvh Mr-speed 360 * 3 e väldit skönt att göra =) |
|
|
det fanns inget som heter "Betriebsanleitg" i boken utan bara "betribenprogram" och boken är på Tyska.... |
|
|
Sist ja fick ett meddelande så var de om Oeldruck sensor å direkt efter det meddelande så stod de Betriebsanleitg å de betyder att man ska kolla instruktionsboken efter ytterligare information Mvh Mr-speed 360 * 3 e väldit skönt att göra =) |
|
|
men oeldruck sensorn e givetvis bytt hehe =) Mvh Mr-speed 360 * 3 e väldit skönt att göra =) |
|
|
Det betyder att man kan läsa om problemet i instruktionsboken. Prov att byta språk på färddatorn. 1. Stäng av alla strömförbrukare. 2. Ställ nyckeln i radioläge (det första). 3. Håll in CC-knappen i ca 15 sekunder. 4. Upprepa till önskat språk visas. |
|
|
Kan man även ändra språk på färddaotrn om bilen är importerad från tyskland??? och i så fall finns det på svenska?? |
|
|
Svenska finns inte men engelska är ju lättare än tyska. fyrhjulsdrift är roligast! |
|
|
prövade me de där att byta till engelska å ja tyckte de var bättre me tyska, man fick ju miles istället för km å såna saker Mvh Mr-speed 360 * 3 e väldit skönt att göra =) |
|
|
miles/ km är lätt att ändra! finns tom en knapp för det! Längst upp till vänster om jag inte har fel fyrhjulsdrift är roligast! |
|
|
jag vill tacka er alla för svar jag har fått in.... men någon kanske vet om det finns någon skillnad på prestanda om man kör en 5-steg automat eller en 4 stegs automat??? min förra bil hade 5 stegs automat på en E34....Dags för att köpa en ny bil snart... Mvh BMW 4 ever |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.