|
|
|
|---|---|
|
Ska koppla in lite elektronik i E38an nu och tänkte kolla om någon har lite tips angående följande frågor: :) Ska koppla in några slutsteg till bilen och tänkte kolla om någon vet hur jag lättast drar lågnivåkablarna? Finns det något sätt att få ur dom ur instrumentbrädan enkelt? Om inte, hur skruvar jag lättast bort den? Tänkte även sätta på angeleyes och lite annat krimskrams och har byggt en panel med alla strömbrytare m.m. på som ska sitta i det där hålet under armstödet där man egentligen ska ha kassett-band eller nått liknande.. Så nu kommer frågan hur jag enklast skruvar isär mittkonsollen så jag kan dra alla kablar där.. Till sist också om någon vet om det finns något hyfsat lätt sätt att dra kabel genom torpedväggen? finns det något rör för kupevärmarsladden eller liknande kanske? Har ett par stycken kalbar som jag skulle vilja ha dragit igenom där.. Tacksam för alla svar, även skruvartips m.m / Johan | |
|
för att dra lågnivå så tog jag bort sidopanelen vid mittkonsolen och fiskade fram kablarna där och sedan drog jag under dörrlisterna...det kluriga var att komma igenom ryggstödet jag drog genom "skidsäcken" men ett tips är ju att hitta en lågnivåkabel som är längre än 5m då den är i det kortaste laget tyckte jag. Söker du på "demontering armstöd" eller "askopp" så kommer det fram en bra guide på hur man demonterar mittkonsolen/armstödet torpedväggen har jag dock ingen aning om |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.