|
|
|
|---|---|
|
Är spekulant på en BMW 745 iA -02 sv. såld 9500 mil. Bilen står hos Rydel Bil i Mölndal, Göteborg. Har fått ett slutgiltigt pris på 220 000:- . Vad anser ni "experter" inom ämbetet om detta? Är det ett bra pris? Någon som varit och kollat på detta objektet eller har några erfarenheter om handlaren? Annonsen - <href/Länk | |
| Snygg färg på trä-panelen. Kan tyvärr inte svara på dina frågor. | |
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Priset verkar vara för högt då nya 7an redan kommit ut. Sen är alltid de faceliftade bättre bilar i de flesta avseenden tydligen så jag hade undvikit de första - även hur sugen man är. |
|
Rydel köper en del inbyten ifrån BMW Gbg som kanhända inte passar i deras hall. Bilen bör ha alla de senaste programvarorna uppladdade samt nya batterier för att vara ett bra köp. Det klassiska tiondet äro väl applicerbart. Att lägga på när man dinerar ute, att dra av i % då man köper bil hos en handlare om denne inte äro desperat, då budar man halvgalet:) Mvh Asken |
|
| Inte lätt och förstå vad du skriver Asken!!! | |
|
Jag diggar Askens sätta att uttrycka sig stenhårt, det är stabilt! |
|
|
De stämmer som Asken skriver att Rydel ofta köper inbytesbilar från BMW Mölndal, och skulle absolut tro att fallet är så även med denna. Jag har inga direkta åsikter om handlaren mer att jag sällan tycker dom har attraktiva bilar i lager, och priserna generellt är för höga. Denna E65 ser i alla fall trevlig ut, med skapligt utrustning och i mitt tycke rätt färger och fälgar. Värt att notera är att de är riktig tidigt exemplar tillverkat redan 12/2001. Jag hade inte velat ge mer än max 200.000 kr för detta exemplaret BMW CS #5139 |
|
|
Bilen såldes i eftermiddags. Tackar för visat intresse och snabba vägledande svar! Bara till att leta vidare, hör säkert av mig för erat utlåtande angående framtida objekt. |
|
|
Hr Craile: Jag försöker göra det enkelt, sätter mig i trådpostarens sits såsom det vore jag. Samtidigt försöker jag undvika att direkt berätta vad jag hade gjort(en viss erfarenhet, långt ifrån kunnig på allt) utan låter det vara skrivet emellan raderna så att denne själv(medvetenhet) kan fatta adekvat beslut. Eller: Se till att bilen äro så fin som möjligt(gör ett test hos BMW?), krånglig elektronik kräver de senaste programvarorna, batterier skola vara optimala på elektronikstinna bilar. Samt, var inte rädd för att vänta in rätt bil.... Mvh Asken |
|
|
Njay86: Länk kanhända kan vara nyttjningsbart för sökning utav 7serie 01-03. skicket är det viktigaste i mina ögon och att få ägare och adekvat underhåll gör bilen det behöver inte alltid nämnas. Lycka till! Asken |
|
|
Tips: De har en väldigt fin 745 (sen -03:a)på Bilsalongen i Sundbyberg www.bilsalongen.eu |
|
| Är bilsalongen seriösa? | |
| ja de tycker jag att de är ,jag bytte bil där de är ok. min kärraLänk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.