AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
952

Inbrott inbrott...alltid ska de vara något

M3
98
M3_alex
Bmw M3 -95
ja...man blir så förbannat less så det finns inte ord! folk vet kan helt enkelt inte skilja på mitt och ditt.

Det har inte varit inbrott här i min bostad på över 6 år. Nu har det varit inbrott ner i källaren säkert, 7-8ggr på max 2 månader.

Och nu inatt så börjar dom gå över gränsen, och brytit sönder hela dörren till mitt garage, där m3an står.
Som tur är har dom inte lyckats komma in, inte ens jag kommer in till bilen nu. Så jävla vackert har dom brytit.

Misstänker väl att dom lär väl inte ge upp förns dom fått grejjerna dom är ute efter??? vad det nu är, det vet jag inte. Dom har ju varit här så många ggr på så kort tid så jag anser dessa "tjuvar" som helt blåsta och inkompitenta.

Får jag syn på dom då är det kört!

Så där, skönt att skriva av sig... men det är skottpengar på dessa människor.

//Alex
Visa användare
679
Casy
E46 M3 SMG -02
E38 740i -99
E10 1600-2 -68
E10 2002ti -72
rigga upp några kameror. hörde på radion att clas ohlson har billiga grejer..
eller om du kan ta deras fingeravtryck (hur vet jag inte). dom kanske inte har handskar på sig, vem vet..
lycka till iaf!

/Jonas
el
675
elmgren
M3 E36 -97
540iA E39 -98
535d E61 -10
Jag hade riggat en övervakningskamera, om inte annat för eget bruk. Och hade man fått syn på vilka det var hade man nog gjort sig duktigt olycklig på dom. Sheriffen kan väl sällan hjälpa, dock KANSKE om man har dom på video.

En kompis till mej hade inbrott i sitt garage nu i helgen. Även detta var antagligen ett par riktiga klantarslen... De bommade allt av värde, dvs trimmade motorer, stora turboaggregat, wastegates, NIRA-system, verktyg m.m. Det enda de tog var en minimoto, racingstolar och originaldelar till en 940 Turbo...

Tur i oturen kan man säga, killen har nog trimprylar för 2-300 papp i det garaget. Nu är porten helt igensvetsad och öppnas inte förrän till våren igen när bilen ska ut.... Kanske du kan tillämpa? :)
M3
98
M3_alex
Bmw M3 -95
hehe ja...kameror är på tanken nu, att sätta ut genom mitt fönster så jag ser mitt garage + ingångarna in i huset.

Inatt blir de extra bevakning eftersom dörren till garaget inte är lagad ännu.
Kommer nån tjomme imorrn vid 10:00 snåret och ska byta dörr tror jag.

Så inatt, kommer det någon så lär det stå i media :)

//Alex
Visa användare
679
Casy
E46 M3 SMG -02
E38 740i -99
E10 1600-2 -68
E10 2002ti -72
om du nu vaktar, så hoppas jag självklart få höra i P3 nyheterna imorgon! =) lycka till iaf, sätt fast pungnötterna!

/Jonas
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.