|
|
|
|---|---|
|
Bytte vänster luftfjäder och den fjäder som nämns i mektipset Länk gick delvis sönder. Jag vill nu sätta i en hel på samma plats, men när jag tittar i RealOEM Länk tycks jag vara tvungen att köpa hela del 14 för att få med fjädern (som iofs inte syns) där. Kan det vara en standarddel (ser mycket speciell ut för att vara det) som kan köpas i en vanlig butik? Inte för att delen (14) vid vilken fjädern fästs är dyr enligt RealOEM, men dessvärre finns det inget som indikerar att fjädern ingår om 14 inhandlas. Som grädde på moset så drog jag ut fel säkring vid demonteringen/monteringen och sedan dess visar serviceindikatorn fel och den visar nu bara en grön prick för min relativt nyservade (cirka 200 mil sedan). Vadan denna felaktiga servivceindikering? Mvh Mikael | |
| Om du menar plast hakarna som låser fast det så var man tvungen att köpa ny slang med anslutningar enligt han jag pratade med på reservdelar på Autowåx i Karlstad. | |
|
Tack. Ja det är den svarta låsanordningen som låser fast anslutningen vid låsfjädern. Den person jag talade med visste inte riktigt och tittade troligen på samma ritning som jag. Får jag bara med låsanordningen må det vara hänt att jag får köpa resten också. Mvh Mikael |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.